دعوت حماس از مردم برای شرکت در تظاهرات "جمعه خشم"

حماس در بیانیه ای از مردم خواست با شرکت در تظاهرات «جمعه خشم» به مناسبت نخستین سالروز انتفاضه سوم فلسطین ، وفای خود به شهدای انتفاضه سوم را اعلام کنند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از  پایگاه خبری فلسطین الیوم، حماس روز چهارشنبه از مردم خواست که با شرکت در این تظاهرات، ایستادگی خود در برابر نظامیان رژیم صهیونیستی و وفای به شهدای انتفاضه و تاکید بر انتخاب مردم فلسطین که همان مقاومت و انتفاضه در برابر دشمن اشغالگر است را اعلام کنند.

در این بیانیه آمده است که انتفاضه قدس همچنان ادامه داشته و مردم فلسطین همچنان بر مقاومت و مبارزه در برابر رژیم اشغالگر با همه امکانات و توان اصرار دارند.

جنبش حماس اعلام کرد که مردم ما به راه شهدا، اسرا و جانبازان انتفاضه پایبند بوده و نسل جوان فلسطین با مفهوم مقاومت و زبان آن آشنا شده و به خوبی آن را درک کرده است.

انتفاضه سوم مردم فلسطین موسوم به انتفاضه قدس در اکتبر سال گذشته (مهرماه) در پی تشدید برخورد صهیونیست ها و شهرک نشینان با مردم فلسطین و هتک حرمت مکرر آن ها به مسجدالاقصی آغاز شد.

از آغاز انتفاضه سوم فلسطینی ها تاکنون بیش از 240 فلسطینی به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست به شهادت رسیده و صدها نفر زخمی شده اند.


انتهای پیام /
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار