مدیر عامل سازمان آتش نشانی تهران:

روزانه 300 حادثه در شهر تهران رخ می‌دهد/مسکن پرسنل آتش‌نشانی با استانداردها فاصله دارد

مدیر عامل سازمان آتش نشانی تهران گفت:دغدغه سازمان آتش نشانی حل کمبود نردبان بالابر، نبود یگان هوایی و مسکن پرسنل است.

روزانه 300 حادثه در شهر تهران رخ می‌دهد/مسکن پرسنل آتش‌نشانی با استانداردها فاصله داردبه گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان،شریف زاده مدیر عامل سازمان آتش نشانی تهران در مراسمی که عصر امروز ( چهارشنبه) به مناسبت بزرگداشت 7 مهرماه روز آتش نشان در سالن همایش های برج میلاد برگزار شد ،اظهار داشت:امروز سازمان آتش نشانی از پوسته سنتی خود خارج شده و به یک سازمان علمی، تخصصی و فنی تبدیل شده است.

وی افزود: در حال حاضر حدود 744 نفر دانشجو در مقطع کاردانی، کارشناسی و کارشناسی ارشد در دانشگاه علمی و کاربردی این سازمان تحصیل می کنند.

مدیر عامل سازمان آتش نشانی تهران گفت:  اولین دانشجویان این دانشگاه در مقطع کارشناسی ارشد سه روز پیش فارغ التحصیل شدند و همچنین کارگروه های تحقیق و پژوهش در ارتباط با سازمان های مختلف بین المللی تشکیل شده است.

شریف زاده در ادامه تصریح کرد: امروز سازمان آتش نشانی ایران توانسته در بین 36 عضو از کشورهای اروپایی به عضویت انجمن CPI جهانی  درآید و حتی بدون یک رای مخالف با عضویتش در این انجمن موافقت شده است.
 
وی افزود: امروز خوشبختاته توانسته ایم جزو اتحادیه آسیایی و اقیانوسیه باشیم و مراحل عضویت در سایر اتحادیه های دنیا نیز در حال انجام است و میتوانیم در این راستا از تجارب، توانایی ها، اسناد آن ها در مقاطع مختلف آموزشی و تاکتیکی بهره بگیریم.

مدیر عامل سازمان آتش نشانی تهران گفت:اولین بازار تخصصی تجهیزات ایمنی و آتش نشانی را توانستیم در تهران افتتاح کنیم.

شریف زاده در ادامه تصریح کرد: امروز آتش نشانی تبدیل به بی حاشیه ترین سازمان ها شده است و حتی یک پرونده و شاکی هم در تهران چند میلیون نفری ندارد و این در حالی است که حدود 97/4 درصد ساکنان شهر تهران از عملکرد این سازمان رضایت دارند.

وی افزود: در حال حاضر اعلام شده است که اگر پرونده ای بیش از 72 ساعت معطل نماند مثبت تلقی شود.

مدیر عامل سازمان آتش نشانی تهران گفت: این سازمان با تمام نهادها و سازمان های مختلف از جمله سازمان های مهندسی، آبفا، شرکت گاز، مدیریت بحران، پدافند غیر عامل و غیره ارتباط تنگاتنگ دارد و کوچک ترین دغدغه ای را برای شهرداری ایجاد نکرده است.

شریف زاده در ادامه تصریح کرد: امروز میانگین حوادث شهر تهران به 300 عدد حادثه رسیده است و با توجه به شدت و بزرگی حوادث اخیر مثل انفجار شهران و تونل مترو و غیره همکاران آتش نشانی توانستند از زیر بار این حوادث سربلند بیرون آیند.

وی افزود:  وحدت و صمیمیت در سازمان آتش نشانی بالا است و حاشیه ای ندارد.

مدیر عامل سازمان آتش نشانی تهران گفت: دغدغه اصلی ما کمبود نردبان های بالابر و تشکیل یگان هوایی  است.

شریف زاده در ادامه تصریح کرد: یکی از مشکلات اساسی سازمان آتش نشانی  مسکن پرسنل آن است چرا که با استانداردها فاصله دارد و نیازمند توجه و حرکتی جهادی برای ارتقای آن است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار