شیراز؛

آغاز ساخت تصفیه ‌خانه شهرک صنعتی بزرگ در فارس

ساخت تصفیه‌ خانه شهرک صنعتی بزرگ شهر لار با اعتباری بالغ ‌بر 500 میلیون تومان آغاز شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ محمدرضا پیمان ‌فر مدیر شرکت شهرک ‌های صنعتی لارستان گفت: این پروژه در انتهای شهرک صنعتی مرکزی شهر لار واقع ‌شده است.
مدیر شرکت شهرک‌های صنعتی لارستان با اشاره به اینکه این تصفیه‌ خانه در فاز نخست مساحتی 18 در 10 احداث می‌شود، تصریح کرد: بنا به قول مساعد پیمانکار، این طرح تا چهار ماه آینده با ظرفیت 200 مترمکعب در شبانه‌روز به بهره ‌برداری می ‌رسد.
وی با اشاره به مزیت‌ های اجرای این طرح در شهرک صنعتی بزرگ شهر لار، ادامه داد: اجرای این طرح علاوه ‌بر بهره‌گیری واحد های صنعتی موجود، باعث تسهیل در امور واحد های در شرف راه ‌اندازی می ‌شود.
پیمان ‌نفر بابیان اینکه ایجاد تصفیه ‌خانه صنعتی، مشکلات زیست‌محیطی کارخانه ‌ها را می ‌کاهد و باعث بهبود کاهش آلایندگی‌ ها می‌شود، یادآور شد: صدور مجوز برخی واحد های صنعتی ازجمله واحد های تولیدی شوینده ‌ها، مشتقات روغن و غیره منوط به وجود تصفیه ‌خانه بوده است که به ایجاد آن، موانع پیش روی سرمایه‌گذاران برداشته می‌شود.
وی با ابراز خرسندی از اینکه با اجرای پروژه تصفیه‌خانه تمام پروژه‌ های ضروری شهرک صنعتی مرکزی شهر لار غیر از جاده دسترسی به اتمام می‌رسد، اضافه کرد: پروژه ‌های آسفالت و روشنایی فاز یک و دو، تأمین آب مناسب برای تولیدی ‌ها، آتش‌ نشانی، پیاده‌ روسازی، سردر ورودی و نگهبانی به اتمام رسیده است.
وی افزود: در مورد جاده دسترسی به شهرک صنعتی بزرگ شهر لار از سمت فرودگاه بین‌المللی لارستان تا شهرک صنعتی تا هفته آینده اقدامات و اخبار به اطلاع همشهریان خواهد رسید.
انتهای پیام/ر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار