مشهد؛

عربستان تأمین کننده پول جنگ عراق، یمن و سوریه

جانشین نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: جنگ افغانستان و عراق را آمریکا از پول مردم خود هزینه کرد اما جنگ فعلی در عراق، یمن و سوریه با پول عربستان تأمین می‌ شود

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ،سردار اسماعیل قاآنی در نخستین محفل رزمندگان تخریب رزم دفاع مقدس اظهار داشت: انقلاب ما اسلامی بود چرا که از روز اول بر مبنای اسلام شکل گرفت و رهبر انقلاب مرجع تقلید مردم بود و رهبری این حرکت عظیم را به‌ عهده داشت.

جانشین نیروی قدس سپاه عنوان کرد: رزمندگان ما با عزت و عظمت جنگیدند و با موفقیت جنگ را به پایان رساندند و با وجود اینکه دشمن از امکانات بیشتری برخوردار بود و در پایان جنگ بیش از 55 لشکر سازمان‌ یافته و امکانات و تجهیزات داشت اما نتوانست در برابر عزت و تقوای رزمندگان اسلام مقاومت کند.

او گفت: در دل جنگ ایران و عراق دنیایی نهفته است اما با نگاهی که رهبر معظم انقلاب نسبت به غدیر داشتند می‌ توان به دفاع مقدس نیز نگاه کامل‌ تری داشت.

قاآنی خاطرنشان کرد: امروز آنچه جزء مسائل ما و آمریکا مطرح است این است که بچه‌ شیعه‌ ها نه‌ تنها با عزت زندگی کردند و دشمنانشان را ذلیل کردند بلکه زندگی باعزت را نیز به دیگران یاد می‌ دهند.

جانشین نیروی قدس سپاه با بیان اینکه "در جنگ ما علاوه بر عزت، قانون با عظمت جنگیدن و با عزت زندگی کردن نیز نوشته شده است" افزود: آمریکا 3 هزار میلیارد دلار در عراق و افغانستان هزینه کرد اما با ذلت بیرون رفت و متفکرین و نخبگان معتقدند ایران آمریکا را از عراق بیرون انداخت و این نشان دهنده عظمت دفاع مقدس است.

انتهای پیام// ا ه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.