دامغان;

اعزام بیش 1000 بسیجی دامغانی به رزمایش الی بیت المقدس

یک هزار و ۲۰۰ نفر بسیجی از شهرستان دامغان برای شرکت در رزمایش الی بیت المقدس در منطقه عمومی اردوگاه قدس سمنان اعزام شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از دامغان ، فرمانده سپاه ناحیه دامغان با بیان اینکه یک هزار و ۲۰۰ نفر بسیجی در قالب پنج گردان و از قشرهای مختلف بسیج و از شهرهای دامغان، دیباج، کلاته رودبار و امیریه به سمنان اعزام می شوند، اظهار داشت: در طول برگزاری رزمایش همزمان با هشتم و نهم مهرماه، برنامه های رزمی و فرهنگی و صبحگاه مشترک با حضور نیروهای شرکت کننده بسیجی از شهرستان های استان اجرا خواهد شد.
محمد خوشقدم با بیان اینکه مردم ولایت مدار و شهید پرور دامغان به خاطر خدماتشان در دفاع مقدس، نزد خداوند روسفید هستند، افزود: تقدیم۶۳۰ شهید، یک هزارو ۲۰۰ جانباز و ۳۳ آزاده سرافراز نمونه بارز از نقش و حضور مردم شهید پرور و ولایت مدار شهرستان در هشت سال دفاع مقدس است.

وی با بیان اینکه در طول هشت سال دفاع مقدس۱۶ هزار رزمنده در عملیات های مختلف و در مناطق جنگی حضور داشتند، گفت: فتح المبین، محرم، رمضان، فتح خرمشهر و مرصاد از مهمترین عملیات های بوده که رزمندگان و ایثارگران دامغانی در آنها حضور داشتند.

خوشقدم با بیان اینکه دامغان در تقدیم شهدا نسبت به جمعیت رتبه دوم کشوری را دارد، افزود: هفته دفاع مقدس یادآور هشت سال ایثار، مقاومت و از خود گذشتگی ملت ایران در برابر زیاده خواهی‌های دشمنان این انقلاب و نظام است که اقتدار ایران را به رخ جهانیان کشید ، لذا باید گفت آن دوران از مقاطع کلیدی و فراموش نشدنی تاریخ کشورمان است و بر خلاف جنگ‌های گذشته حتی یک وجب از خاک کشورمان در اختیار دشمنان قرار نگرفت.
انتهای پیام / ه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.