یاسوج؛

فارس پیشتاز رقابتهای قرآن کارکنان فنی و حرفه ای شد

کارکنان فنی و حرفه ای استان فارس در پنجمین دوره رقابت های قرآن کریم منطقه هفت کشور که در یاسوج برگزارشد، با کسب سه عنوان اولی پیشتاز شدند.

به  گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ مدیرکل فنی و حرفه ای کهگیلویه و بویراحمد در حاشیه این رقابتها گفت: گروه بانوان در رشته ترتیل مهسا رحبی از فارس، رشته مفاهیم مریم باقری از فارس و در رشته مفاهیم از گروه مردان مسعود مدرسی از فارس اول شدند.

فرج الله راد اظهار داشت: گروه مردان نیز در رشته حفظ حمید حقیقی از بوشهر و در رشته ترتیل عبدالکاظم حیدری از خورستان اول شدند.

وی بیان کرد: سید محمد جواد هاشمی در رشته قرائت از بوشهر اول و رشته حفظ گروه بانوان به دلیل کسب نشدن نمره حدنصاب، برگزیده ای انتخاب نشد.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای کهگیلویه وبویراحمد افزود: 21 نفر از قاریان و حافظان قرآن در هفت رشته با هم به رقابت کردند.

راد تصریح کرد: شرکت کنندگان در این دوره از رقابت ها در چهار رشته قرائت، حفظ، ترتیل و مفاهیم مختص برادران و سه رشته حفظ، ترتیل و مفاهیم مختص خواهران از استان های بوشهر، فارس، خوزستان و کهگیلویه و بویراحمد باهم رقابت کردند.

وی به اهمیت نشر معارف دینی و برگزاری رقابتهای قرآنی اشاره کرد و گفت: برگزاری رقابت های قرآنی کارکنان فنی و حرفه ای گامی در راستای پرداختن به ارزش های دینی و معارف اسلامی در بین خانواده های کارکنان فنی و حرفه ای است.


انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.