مشهد؛

کشف 14 تن مواد مخدر از ابتدای سال در خراسان رضوی

فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: از ابتدایی امسال۱۴ تن مواد مخدر در خراسان رضوی کشف و ضبط شد.

کشف 14 تن مواد مخدر از ابتدای سال در خراسان رضویبه گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سردار بهمن امیری افزود: امنیت یک ضرورت برای جامعه و محصولی اجتماعی است و وظیفه سازمان ها و نهادها برقراری امنیت در تمام سطوح است.

وی با اشاره به اینکه هفته پیشرو هفته نیروی انتظامی است و شعار امسال «همه با هم برای امنیت و آرامش تلاش کنیم» است، ادامه داد: مردم سرمایه های اجتماعی کشور هستند از این رو باید ارتقای سرمایه های اجتماعی را در دستور کار قرار دهیم.

فرمانده انتظامی خراسان رضوی در رابطه با منشور اخلاقی پلیس، گفت: یک منشور اخلاقی پلیس برای تمامی واحدهای صنفی به منظور ارتباط متقابل مراجعه کننده با پلیس طراحی شده است و در دید عموم مردم قرار می‌گیرد که این آشنایی بسیار تاثیر گذار است.

امیری مقدم به عملکردهای نیروی انتظامی از ابتدای امسال اشاره کرد وافزود: امسال یک میلیون و پنجاه هزار تماس با پلیس برقرار شده که از این تعداد بالغ بر حدود ۷۰۰ هزار تماس عملیاتی انجام شده که شش هزار آن غیر قابل پیگیری بوده، کشفیات پلیس در حوزه مواد مخدر ۱۴ تن و ۲۷۸ کیلو بوده است که نسبت به پارسال رشد ۱۶ درصدی را شاهد بوده ایم، ۳۴ طرح مبارزه با مواد مخدر، ۲۴ طرح جمع آوری معتادان پر خطر اجرایی شده است و بیش از ۸۰۰ نفر در طرح ها و در سطح استان دستگیری داشته ایم.

وی در رابطه با افزایش جرائم رایانه ای در پلیس فتا که بیش از ۸۰ درصد بوده است، اظهار کرد: پلیس فتا علی الرغم دیر تشکیل شدن عملکرد قابل ملاحظه ای را داشته و با وجود افزایش جرایم در بحث کشف جرایم رایانه ای رشد ۱۰۵ درصدی را از آن شاهد بوده‌ایم.

فرمانده انتظامی خراسان رضوی تصریح کرد: در بحث قاچاق ۱۹ طرح اجرا شده است که ۲۰۰ درصد افزایش کشف در حوزه های قاچاق و در قاچاق سوخت ۱۱۱ درصد افزایش نسبت به پارسال بوده است، طرح ارتقای امنیت اجتماعی در سطح استان ۲۶ درصد نسبت به سال گذشته افزایش پیدا کرده، سرقت مسلحانه از بانک ها وجود نداشته و سرقت های مسلحانه نسبت به پارسال کاهش داشته است، همچنین طرح مبارزه با اتباع خارجی، بحث صدور گذرنامه و پلاک به صورت مستمر در طول روز انجام می‌شود.

انتهای خبر// ف.غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.