از احتمال بارش باران تا معرفی حریف سرسخت استقلال در جام حذفی

تیم فوتبال استقلال در نخستین دیدار خود در جام حذفی به مصاف تیم گیلانی ملوان می رود.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال وفوتسال باشگاه خبرنگاران جوان,  تیم فوتبال استقلال فردا صبح راهی انزلی می شود تا اردو خود را پیش از بازی با ملوان نوین انزلی آغاز کند.


تمرین استقلال در هوای انزلی


تیم فوتبال استقلال فردا پس از رسیدن به انزلی قرار است در زمین اختصاصی ملوان یک جلسه تمرین کند تا با شرایط جوی انزلی سازگار شود.


ملوان صدرنشین جام گیل


تیم فوتبال ملوان نوین انزلی که لیگ استان گیلان(جام گیل) شرکت می کند در صدر جدول قرار دارد.این تیم در دو هفته اخیر مسابقات لیگ دو پیروزی بدست آورده و 6 امتیاز کسب کرده است.


از احتمال بارش باران تا معرفی حریف سرسخت استقلال در جام حذفی

احتمال بارش باران در روز شنبه

با پیش بینی هواشناسی بندرانزلی این احتمال وجود دارد که در زمان برگزاری دیدار تیمهای فوتبال ملوان نوین بندرانزلی و استقلال تهران شاهد بارش شدید باران باشیم دمای هوا در زمان برگزاری بازی بین ۱۷ تا ۱۹ درجه سانتیگراد پیش بینی شده است.

داوران دیدار ملوان نوین بندرانزلی و استقلال تهران

ملوان نوین بندرانزلی – استقلال تهران ساعت ۱۶:۱۰ ورزشگاه تختی انزلی
علی صفایی – رحیم حاجیلو – محمدعلی پورمتقی – حسین زمانی – ناظر: محمود رفیعی

تمرین ملوان نوین در تختی

تیم فوتبال ملوان نوین بندرانزلی عصر روز پنجشنبه از ساعت ۱۶ در ورزشگاه تختی بندرانزلی تمرین خواهد کرد تا بازیکنان این تیم با زمین محل برگزاری مسابقه آشنایی بیشتری پیدا کنند , پیش از این تمرینات و مسابقات تیم فوتبال ملوان نوین بندرانزلی در مجموعه ورزشی شهدای نویر برگزار می گردید.

بازیکنان پایه در تیم ملوان نوین

اسکلت تیم فوتبال ملوان نوین بندرانزلی را بازیکنانی تشکیل می دهند که سنشان از رده سنی امید در تیم پایه رد می شود و به دلیل ترافیک در تیم فوتبال بزرگسال علی رغم توانایی فنی قادر به کسب جواز حضور در تیم بزرگسال نمی شوند در واقع این تیم خلع میان رده سنی پایه و بزرگسال را پر می کند .

ترکیب ملوان نوین

رضا غلامپور – سینا رهنورد – ابراهیم حسین زاده – یوسف باقری – میلاد ناصری ( سجاد راهپیما ) – آرمان عباسی – هومن حسین زاده  – علیرضا مصطفایی – آرمان شکوری – امین معاف – محمد غلامین


از احتمال بارش باران تا معرفی حریف سرسخت استقلال در جام حذفی

انتهای پیام/


 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار