تاجدار: کاظمی دوست دارد در سیاه جامگان بماند

مربی تیم فوتبال سیاه جامگان گفت: تنها چیزی که می توانم به شما بگویم این است که گزینه اول و آخر کاظمی برای ادامه سرمربی گری در لیگ شانزدهم تیم سیاه جامگان است.

سلمان تاجدار در گفت و گو با خبرنگار  حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشى باشگاه خبرنگاران، درباره وضعیت ماندن یا نماندن فرهاد کاظمی در تیم سیاه جامگان اظهار کرد: با توجه به صحبت هایی که بین رویانیان رئیس هیئت مدیره و فرهاد کاظمی سرمربی تیم انجام شده قرار است طرفین روز شنبه هفته آینده جلسه ای را ترتیب دهند تا وضعیت ماندن یا نماندن وی در تیم سیاه جامگان مشخص شود.

وی در مورد اینکه آیا در تمرینات تیم سیاه جامگان حضور دارد یا خیر، تصریح کرد: روز گذشته من و سردار گل محمدی به اتفاق هم به مشهد سفر کردیم تا در تمرینات این تیم شرکت کنیم، اما وقتی متوجه شدیم که فرهاد کاظمی در تمرینات تیم حضور ندارد ، چون ما هم جزو دستیاران وی محسوب می شویم، سریعا محل تمرین را ترک کردیم به تهران برگشتیم.

تاجدار در مورد حضور نداشتن نفراتی چون علی عسگری، خانزاده، درویشی و ترائوره در تمرینات دیروز این تیم به دلیل مشکلات مالی گفت: دقیقا تمام این نفرات حق دارند نسبت به وضعیت موجود گله مند باشند. از طرفی سعی فرهادکاظمی هم بر این بود که بتواند جو خوبی را در این تیم ایجاد کند، اما متاسفانه به دلیل بی کفایتی مسئولان آن طور که باید اوضاع بر وفق مراد وی پیش نرفت، در صورتی که این مشکلات برطرف نشود به طور حتم از این تیم مشهدی جدا خواهد شد.

مربی تیم فوتبال سیاه جامگان در خصوص اینکه آیا شایعه سرمربیگری فرهاد کاظمی در تیم ذوب آهن صحت دارد یا خیر، این چنین پاسخ داد: اطلاع دقیقی از این موضوع ندارم اما تنها چیزی که می توانم به شما بگویم این است که گزینه اول و آخر وی برای ادامه سرمربی گری در لیگ شانزدهم تیم سیاه جامگان است.

وی درمورد اینکه چه زمانی به تمرینات تیم بازخواهید گشت تاکید کرد: هر زمانی که فرهاد کاظمی به تمرینات تیم باز گردند ما هم به تبعیت از وی در تمرینات حاضر خواهیم شد.

مربی تیم فوتبال سیاه جامگان افزود: هشت هفته از لیگ برتر گذشته اما بازیکنان سیاه جامگان هیچ دریافتی نداشتند، کادر فنی هم مبلغ بالایی را دریافت نکردند باشگاه سیاه جامگان باید به این مسائل توجه کند. امیدوارم مسئولان تدبیری به خرج دهند که اجزه ندهند تیم سیاه جامگان از هم پاشیده شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار