فردا در برج میلاد تهران برپا می شود؛

آیین اختتامیه جشنواره بین المللی فیلم مقاومت/ معرفی برگزیدگان و چهره مقاومت سال 2016

آیین اختتامیه چهاردهمین جشنواره بین المللی فیلم مقاومت عصر فردا برگزار می شود.

به گزارش حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی جشنواره مقاومت؛ این مراسم با حضور خانواده معزز شهدا، مسئولان لشکری و کشوری، هنرمندان و سینماگران داخلی و خارجی و فیلمسازان بخش‌های مختلف جشنواره و نمایندگان رسانه های گروهی به اجرا در می آید.
 
بر پایه این خبر تجلیل از خانواده ام غیاث چهره مقاومت سوریه، اجرای موسیقی توسط حامد زمانی، اهدای جوایز بخش های مختلف جشنواره شامل: مسابقه سینمای ایران (فیلم های سینمایی، کوتاه و مستند) و مسابقه بین الملل (فیلم های سینمایی، کوتاه،  مستند و بخش عماد مغنیه)، معرفی چهره مقاومت سال 2016، اهدای جایزه بهترین فیلم از نگاه تماشاگران، اهدای جایزه بهترین فیلم داوری  نمایندگان خانواده شهدا و اهدای جایزه ویژه دبیر از جمله برنامه‌های این مراسم است.
 
چهاردهمین جشنواره بین المللی فیلم مقاومت از دوم مهرماه تا نهم مهرماه به میزبانی پردیس سینمایی ملت به عنوان پایگاه اصلی، مجموعه سینمایی فلسطین به عنوان سینمای مردمی همچنین بیش از 3000 نقطه کشو به صورت همزمان با نمایش بیش از 320 عنوان فیلم از 37 کشور جهان و با حضور میهمانانی از 23 کشور  به اجرا در آمد.

علاوه بر نمایش فیلم های بخش های مختلف جشنواره در این مدت برنامه های گوناگونی در زمینه برنامه های تحلیلی و آموزشی و فرهنگی نیز برپا شد. سخنرانی دکتر صفار هرندی، دکتر سعید جلیلی، مهندس ضرغامی، حجت الاسلام پناهیان، دیوید بارسامیان، رحیم پور ازغدی ، کارگاه انتقال تجربه آقایان: خاتمی کیا، درویش، پرستویی، ده نمکی، طالبی و خانم زاری، تحلیل فیلم های اسلام رهسی و ایران سیتیزی توسط دکتر عباسی، دکتر شاه حسینی، دکتر اسفندیاری، فهیم، طالب زاده و مستغاثی و همچنین، برنامه های آموزشی برای بیش از 80 مستندساز جوان و انقلابی از شش کشور منطقه و ایران توسط فراستی، احمدزاده، باشه آهنگر، رضا برجی و حجت‌الاسلام کریمیان از دیگر برنامه های این رویداد سینمایی بوده است.
 
کنفرانس های خبری میهمانان بین الملل، برپایی نمایشگاه پوستر فیلم های دفاع مقدس در پنج ایستگاه مترو، نمایش فیلم های شهدای مدافع حرم در بیش از 150 دانشگاه از دیگر برنامه های جشنواره مقاومت بوده است.



انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.