سالک زمانی: تیم سایپا کار سختی مقابل ما خواهد داشت/باخت برای بادران اصلا اهمیتی ندارد

سرمربی تیم فوتبال بادران نوین تهران گفت: تیم سایپا کار بسیار سختی را برای بردن ما خواهد داشت.

عبدالصمد سالک زمانی سرمربی تیم بادران نوین تهران در نشست خبری پیش از بازی مقابل سایپا در مرحله دوم جام حذفی به خبرنگاران در خصوص وضعیت تیمش این چنین گفت: در این دور بازی بسیار سختی با سایپا خواهیم داشت، این تیم بسیار منظم است اما ما تیم جوانی را در اختیار داریم. اکنون نزدیک به حدود یک ماه است که بازیکنان با یکدیگر دارند تمرین می کنند اگر چه نتوانستیم لیگ دو را با موفقیت آغاز کنیم اما روند رو به رشدی را در پیش گرفته ایم.

وی ادامه داد: همچنان فرصت های زیادی را در اختیار داریم تا به موفقیت برسیم. بازی با سایپا از لحاظ انگیزشی برای ما بسیار اهمیت دارد شاید بسیاری از بازیکنان ما تاکنون بازیکنان مطرح فوتبال را از نزدیک ندیده باشند، اما به طور حتم تیم سایپا کار بسیار سختی را برای بردن ما خواهد داشت. خوشبختانه بازیکن محروم و مصدومی نداریم .

سرمربی تیم بادران نوین در پاسخ به این پرسش که تیمش با چه هدفی در جام حذفی شرکت کرده است، گفت: ما در بازی اول‌مان موفق شدیم استقلال کلاک را در کرج شکست دهیم، اگر چه تیم ما  دیر تشکیل شد تمرینات بدنسازی نداشت، اما با انجام چند دیدار تدارکاتی و حضور در مسابقات مختلف خود را آماده حضور در مسابقات سخت لیگ دو می کنیم. دراین بازی باخت برای ما اصلا اهمیتی ندارد تنها خود بازی برای ما مهم است مطمئن باشید سایپا کار سختی را مقابل ما خواهد داشت.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار