یاسوج؛

روند برگزاری کنگره ملی شهدا مطلوب است

استاندار یاسوج پس از بازدید از روند ساخت وسازهای کنگره ملی 1880شهید استان و روند جایگاه اجلاسیه شهدا و غرفه های نمایشگاهی آن گفت: روند امور برگزاری کنگره ملی شهدا مطلوب است.

به  گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ سیدموسی خادمی در این بازدید، برگزاری این کنگره ملی را بزرگ ترین رویداد فرهنگی و معنوی در استان برشمرد و گفت: همه دستگاه های اجرائی و نهادهای دولتی با تمام توان و قوا در جهت هرچه بهتر برگزاری این رویداد عظیم همکاری کنند.

خادمی بابیان اینکه برگزاری این یادواره شهدا حرکت در مسیر نهضت حسینی و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است، افزود: باید تلاش شود با برگزاری این کنگره ظرفیت های ارزشی و معنوی استان در سطح ملی و جهانی شناسانده شود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد از بسیج همه امکانات و تجهیزات استان برای هرچه بهتر برگزاری شدن این کنگره ملی خبر داد و گفت: همکاری و تعامل دستگاه های اجرائی و نهادها در راستای برگزاری این رویداد مهم قابل تقدیر است.

کنگره ملی شهدای استان کهگیلویه و بویراحمد از 11 مهرماه جاری تا 15 مهرماه در قالب سه اجلاسیه روحانیون، فرهنگیان و دانش آموزان در مصلای امام خمینی (ره) شهر یاسوج با حضور شخصیت های ملی و مذهبی برگزار می شود.


انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.