شیراز؛

برگزاری 16 دوره آموزشی برای کارکنان شوراهای حل اختلاف فارس

از ابتدای امسال تاکنون 16 دوره آموزشی برای کارکنان شوراهای حل اختلاف فارس برگزار شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالمهدی موسوی معاون قضایی رئیس کلبرگزاری 16 دوره آموزشی برای کارکنان شوراهای حل اختلاف فارس دادگستری فارس گفت: 16 دوره آموزشی از ابتدای امسال تاکنون برای ارتقاء سطح دانش کارکنان و اعضای شوراهای حل اختلاف فارس برگزار شده است.
وی ادامه داد: از این 16 دوره، 10 دوره برای آموزش اعضا و 6 دوره برای آموزش دبیران و نیروهای ستادی شوراهای حل اختلاف بوده است.
حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالمهدی موسوی رسیدگی کیفری در شوراهای حل اختلاف، آشنایی با قواعد حاکم بر گواهی و شهادت، آشنایی با مقررات تحقیق و معاینه محلی، شورای حل اختلاف و صلاحیت های آن، رسیدگی مدنی در شوراهای حل اختلاف، رسیدگی به دعاوی مطالبه وجه، سازش و نحوه تنظیم گزارش اصلاحی، آشنایی با دعاوی تخلیه، رسیدگی به درخواست تامین دلیل و رسیدگی به درخواست تامین خواسته در شوراهای حل اختلاف را از دوره های آموزشی برای کارکنان و اعضای شوراهای حل اختلاف برشمرد.
رئیس شوراهای حل اختلاف استان فارس گردش کار در دبیرخانه شوراهای حل اختلاف، آموزش نرم افزار cms، آشنایی با اوراق و فرم های قضایی و اداری، انواع دعاوی و نحوه محاسبه هزینه های قانونی، آشنایی با ابلاغ اوراق قضایی و وظایف ماموران ابلاغ و نحوه تنظیم فرم های آماری را از دوره های آموزشی برای ارتقاء سطح دانش دبیران و نیروهای ستادی شوراهای حل اختلاف دانست.
وی برگزاری این دوره های آموزشی را برای کارکنان موثر دانست و اظهار کرد: این دوره ها با همکاری شورای حل اختلاف فارس و معاونت منابع انسانی دادگستری استان برگزار شده است.
انتهای پیام/ن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار