ایلام؛

نمود گفتمان اعتدال در معنای واقعی

معاون سیاسی، امنیتی استاندار گفت: دولت فرا جناحی است و در انتصابات نیز این میانه روی و اعتدال اجرا می شود و وجود دارد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ حسین کلانتری در آیین تکریم و معارفه فرماندار دره شهر با تاکید بر همدلی و همزبانی بین مردم و مسئولان اعلام کرد: ملاک ما امروز در انتخاب و انتصاب فرمانداران بر اساس شاخص هایی از جمله وزارت کشوری بودن، تعهد شخص به نظام و ولایت و تجارب مدیریتی است.

وی گفت : از دیگر شاخص ها برای تعین فرماندار تعهد شخص به نظام و ولایت در چهار چوب حاکمیتی این نظام مقدس است که در کنار تجارب مدیریتی برای ما ملاک خواهد بود.

کلانتری افزود : تعلق خاطر و وفاداری به برنامه های دولت برای ما یک اصل است چرا که کسی که با اراده در راه رسیدن به هدفی تلاش کرده است، حق دارد که از این مزیت بدست آمده نهایت بهره را ببرد کما اینکه در دولت قبل این رویه نیز ساری و جاری بود.

وی در بخش دیگری با بیان اینکه رویه اعتدال هم در بین مدیران استانداری و هم در مدیریت دستگاه های اجرایی استان وجود دارد، تاکید کرد: در راس دولت  قدیمی ترین یار ولی فقیه که سینه اش مخزن اسرار و رازهای نظام است، قرار دارند.

وی اظهار کرد : همانطور که همه دستگاه ها حق دارند از نیروهای تخصصی و کارآمد خود در حوزه های مختلف بهره گیرند، وزارت کشور نیز تاکید دارد که در پست های داخلی خود از نیروهای مجرب و از بدنه کارشناسی استانداری ها استفاده کند چرا که کسانی که این تجربه را ندارند نمی توانند بخوبی نقش خود را ایفا کنند.








انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.