اکران همزمان با «فروشنده» به ضرر «سایه» شد/ چهره، مخاطب را به سینما می‌کشاند

مسعود نوابی می‌گوید اکران همزمان فیلمش با فیلم اصغر فرهادی باعث پایین آمدن استقبال مخاطب از «سایه» شده است.

مسعود نوابی کارگردان سینما در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛  در خصوص میزان رضایت و استقبال مخاطبان از فیلم «سایه» گفت: راضی نیستم. همزمانی اکران این فیلم با فیلم «فروشنده» باعث شد فروش و استقبال مخاطب از فیلم ما خوب نباشد و تماشاچی ترجیح بدهد فیلم فرهادی را ببیند.

وی با اشاره به شاخصه اصلی فیلم «سایه» عنوان کرد: ده دقیقه اول قصه فیلم بسیار قدیمی است که یک دختر و پسر قصد ازدواج دارند و یک نفر جلوی این کار را می‌گیرد اما در ادامه اتفاقی غیر قابل باور برای تماشاچی می‌افتد و قصه شکل دیگری بیان می‌شود.

این کارگردان اضافه کرد: این استقبال کم باعث می‌شود که تصمیم بگیریم از بازیگران چهره برای نقش‌های اول استفاده کنیم. چهره، مخاطب را به سینما دعوت می‌کند و اگر لذت ببرند تبلیغ دهان به دهان آغاز می‌شود. البته دو بازیگر جوان «سایه» توانا بودند بخصوص بازیگر مرد که قطعا یکی از بازیگران خوب سینما می‌شود.

نوابی خاطرنشان کرد: درست است که «سایه» به دلیل عوامل ذکر شده و تبلیغ نامناسب تا به این لحظه با استقبال گسترده‌ای روبرو نشد اما فیلمی خوب و شریف ساخته شده و تماشاچی را فریب نمی‌دهد و بهترین کار خودم می‌دانم.




انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار