ساری،

آغاز محدودیت‌های ترافیکی جاده چالوس

محدودیت ترافیکی از ساعت 15 امروز در جاده چالوس آغاز شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سرهنگ جعفر محمدنژاد رئیس پلیس ‌راه مازندران گفت: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 15 تا 23 روز جمعه 9 مهر امسال از کرج به مرزن‌آباد ممنوع است و با اعلام مأموران پلیس‌راه تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 18 تا 23 همان روز از مرزن‌آباد به‌سمت کرج نیز یک‌طرفه است.

وی با بیان اینکه تردد انواع تریلی، کامیون و کامیونت نیز از محور کندوان همچنان ممنوع است، افزود: تردد موتور سیکلت ها به جز موتور سیکلت های امدادی تا ساعت 6 روز شنبه از محورهای چالوس ، هراز و سوادكوه ممنوع است.

رئیس پلیس‌راه مازندران گفت: تردد انواع تریلی ها به‌استثنای حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت 8 تا 22 امروز و جمعه 9 مهرماه از تهران به قائم‌شهر و بالعکس ممنوع است.

سرهنگ جعفر محمدنژاد با اشاره به ممنوع بودن تردد انواع تریلی ها از محور هراز افزود : تردد انواع کامیون و کامیونت به‌استثنای حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی نیز از ساعت هشت تا 22 جمعه 9 مهر ماه از این محور ممنوع است.

وی گفت: ترافیک اکنون در همه جاده‌های مازندران عادی و روان است و شهروندانی که قصد تردد در جاده های مازندران را دارند با شماره‌های 2182934 و 2182920 و پیش شماره 011 می توانند از آخرین وضعیت راه‌های استان مطلع شوند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار