فرهنگ اقتصاد مقاومتی در کشور نهادینه شده است

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی استان مازندران گفت: فرهنگ اقتصاد مقاومتی در کشور نهادینه شده و شاهدیم که با این فرهنگ سازی، تغییر نگرش در مردم و مسوولان در راستای تحقق آن شکل گرفته است.

فرهنگ اقتصاد مقاومتی در کشور نهادینه شده استبه گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، دکتر واعظی که شب گذشته وارد استان مازندران شده بود، صبح امروز در جلسه اقتصاد مقاومتی این استان که در محل استانداری برگزار شد، حضور یافت و گفت: استان مازندران دارای ظرفیت های خوب در زمینه کشاورزی، صنعت و گردشگری است و در ماه های مختلف سال به کل کشور خدمت رسانی می کند و لازم است بیشتر به آن توجه کرد.

در این جلسه که با حضور تمامی دستگاههای حاکمیتی دولتی و خصوصی برگزار شد,وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به ایجاد 4 کمیته در استان در حوزه اقتصاد مقاومتی از استاندار و دیگر مقامات استان تقدیر کرد و اظهار داشت: خوشبختانه طبق گزارش های ارائه‌ شده پیشرفت پروژه ها به خوبی صورت گرفته و امیدواریم با کمک همدیگر این روند ادامه یابد.

دکتر واعظی که در نهمین جلسه اقتصاد مقاومتی استان مازندران سخن می گفت، افزود: در 8 جلسه گذشته چارچوب خوبی برای اقتصاد مقاومتی در استان تنظیم شده است.
جانشین فرمانده اقتصاد مقاومتی در استان مازندران با تاکید بر بحث اشتغال خواستار ترجمه فعالیت ها به وضعیت معیشت مردم شد.
وی همچنین بر تهیه نقشه راه ستاد اقتصاد مقاومتی استان تا پایان سال خبر داد و گفت :  با افزایش مشارکت مردمی، اصلاح فرآیند ها و پیگیری و نظارت امور می توان آینده خوبی برای این استان رقم زد.
دکتر واعظی با اشاره به پروژه های بزرگ در دستور کار ستاد اقتصاد مقاومتی استان گفت : برخی پروژه ها باید پیش از اجرا مورد مطالعه قرار گیرد تا تاثیر آن بر مردم و استان مشخص شود.
دکتر واعظی در پایان به ایجاد دبیرخانه اقتصاد مقاومتی استان های البرز و مازندران در تهران اشاره کرد و از آمادگی خود جهت برگزاری جلسات این ستاد در تهران در راستای بهبود معیشت مردم استان خبر داد.

انتهای پیام/


برچسب ها: نوزاد ، بدون چشم ، چین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار