روايت تصويري «هفتادو شش دقیقه و پانزده ثانیه با كيارستمي»

مراسم اکران فیلم"هفتادو شش دقیقه و پانزده ثانیه با عباس کیارستمی"به کارگردان سیف الله صمدیان در موزه سینما برگزار شد.

روايت تصويري «هفتادو شش دقیقه و پانزده ثانیه با كيارستمي»
به گزارش خبرنگار  حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مراسم اکران فیلم «هفتاد و شش دقیقه و پانزده ثانیه با عباس کیارستمی» ساخته سیف الله صمدیان در باغ فردوس موزه سینما با حضور برخی از سینماگران،هنرمندان و اهالی رسانه برگزار شد.

سیف الله صمدیان ضمن خوش آمدگویی و عرض سلام به حاضران گفت: در نمایش اول این فیلم یک جمله ای گفتم که اینجا هم به آن اشاره می کنم؛ خوشحالم از اینکه به نام سینما یک فیلم می بینیم؛ از طرفی ناراحتم که به نام کیارستمی یک فیلم می بینیم.

وی از روند و علت ساخت این فیلم بیان کرد: حدود یک ماه مانده به جشنواره ونیز احمد کیارستمی وظیفه غریبی را گردن من انداخت. او گفت قرار است در جشنواره ونیز بزرگداشت پدرم برگزار شود و باید چیزی ارائه بدهیم؛ پس کاری انجام بده. پس از پیشنهاد احمد در یک عمل حسی و عاطفی قرار گرفتم.

وی ادامه داد: من باید حدود سه دهه را در یک ماه و نیم آن هم در قالب یک فیلم نشان می دادم. از طرفی اين فيلم باید در شان عباس کیارستمی باشد؛ چون موقعیت او نه تنها در ايران كه در دنیا خاص بود، خوشبختانه با وجود محدود بودن زمان، با بازخوردهای رضایت بخشی روبرو شدیم.
 
وی اضافه کرد: انرژی خود کیارستمی باعث شد خروجی خوبی داشته باشیم. امیدوارم صحنه هایی که با فشردگی زمانی اما به وسعت تمام سال ها سر هم کردم، مورد رضایت شما نیز قرار بگیرد.

صمدیان خاطرنشان کرد: از همه افرادی که در ساخت این فیلم کمک کردند. تشکر و قدردانی می کنم و امیدوارم پس از گردش در جشنواره های جهانی فيلم را در ایران نیز اکران کنیم و شرمنده مردم نشویم.

گفتنی است؛ در این مراسم هنرمندانی چون مسعود کیمیایی، حسن فتحی، علیرضا رییسیان، اکبر زنجانپور، اکبر عالمی، محمود گبرلو، اشکان خطیبی، مجید سرسنگی، علی معلم، نرگس آبیار، محمد حسین قاسمی، افسانه بایگان، امیر عابدی و ... حضور داشتند.



انتهاي پيام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.