خداحافظی کاپیتان تیم ملی فوتسال از بازی‌های ملی+اینستاپست

کاپیتان تیم ملی فوتسال با انتشار متنی در اینستاگرام خود از بازی‌های ملی خداحافظی کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه ورزشکاران در فضای مجازی گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محمد کشاورز کاپیتان تیم ملی فوتسال که  در جام جهانی ۲۰۱۶ کلمبیا چهارمین حضورخود در در این جام را تجربه و سابقه دو دوره کاپیتانی تیم ملی در این مسابقات را بر عهده دارد، با انتشار متنی در اینستاگرام از تصمیم خود مبنی بر خداحافظی از مسابقات ملی نوشت.

متن خداحافظی کاپیتان تیم ملی بدین شرح است:

سلام امروز در روز تاريخي فوتسال كشور و حضور در بازي رده بندي جام جهاني كلمبيا (ايران/پرتغال) يك تصميم بزرگ گرفته ام. تصميمي كه قبل از جام جهاني به آن فكر كرده بودم و الان براي اجراي آن مصمم هستم. امروز آخرين حضورم است كه در خدمت تيم ملي هستم و خداحافظي رسمي خود را از بازي هاي ملي اعلام مي كنم. بيش از ١٣ سال با افتخار و عشق در خدمت تيم ملي بوده ام و براي سربلندي كشور و مردم خوب و عزيزم از هيچ تلاش و كوششي دريغ نكرده ام. امروز كه از تيم ملي خداحافظي مي كنم خوشحالم كه به لطف خدا و دعاي شما مردم عزيز آرزوي ديرينه ام كه شكست برزيل پرافتخار ترين تيم دنيا و حضور در جمع چهار تيم برتر دنيا و انشاالله ايستادن بر سكوي جهاني بوده تحقق يافته و از اين بابت خدارو شكر مي كنم. به نظرم حال وقت آن رسيده كه فرصت را به جوانترها داد تا براي آينده فوتسال كشور بيش از پيش خوشبين باشيم. امروز را همچون روز اول حضور در تيم ملي هيچگاه فراموش نميكنم. تمام انگيزه من در تيم ملي كسب افتخار براي كشورم و شاد كردن مردم بوده و در زمانها و بازيهايي كه موفق به اين امر شده ام از خدا ممنونم و آن را وظيفه خود دانسته و در زمانهايي كه علي رغم تمام تلاشم ناموفق بوده ام عذر خواهي ميكنم. در اين سالها افراد زيادي به من كمك كرده اند كه تعدادشان بسيار زياد است كه از تك تكشان تشكر ميكنم و خود را مديون آنها مي دانم. در پايان تشكر اصلي را از شما مردم بزرگ كرده كه هميشه حامي من و تيم ملي فوتسال بوده ايد كه مطمئنم نم يتوان محبت شما را جبران كنم. 
براي تيم ملي كشورم در بازي پيش رو (رده بندي جام جهاني) و بازيهاي آينده آرزوي موفقيت دارم. محمد كشاورز. دهم/ مهر/ ١٣٩٥ كلمبيا
خداحافظی کاپیتان تیم ملی فوتسال از بازی‌های ملی+اینستاپست

لازم به ذکر است:تیم ملی فوتسال ایران امشب در دیدار رده‌بندی جام جهانی از ساعت 20 و 30 دقیقه به مصاف پرتغال می‌رود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار