ترامپ پای رسوایی اخلاقی بیل کلینتون را هم به رقابت‌های انتخاباتی آمریکا باز کرد

نامزد جمهوری‌خواهان در مصاحبه با نیویورک تایمز، انتقادات جدیدی را علیه رقیب دموکرات خود مطرح کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از نیویورک تایمز،‌ دونالد ترامپ – نامزد جمهوری‌خواه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا – روز گذشته (جمعه) پای رسوایی اخلاقی بیل کلینتون – همسر رقیب دموکرات خود – را نیز به رقابت‌های انتخاباتی باز کرد تا در آستانه دومین مناظره انتخاباتی با هیلاری کلینتون، مسائل خانوادگی او را در کانون توجه رای‌دهندگان آمریکایی قرار دهد.

وی روز گذشته در یک مصاحبه تلفنی با نیویورک تایمز، ابتدا هیلاری کلینتون را به سوءاستفاده انتخاباتی از زنان و سپس، همسر او بیل کلینتون را به سوءاستفاده جنسی از آنها در دوران ریاست جمهوری خود متهم کرد. نامزد جمهوری‌خواهان در این مصاحبه صراحتاً از «مونیکا لوینسکی» و «جنیفر فلاورز» به عنوان زنانی نام برد که در زمان حضور همسر هیلاری کلینتون در کاخ سفید قربانی زیاده‌خواهی‌های جنسی او شدند.

ترامپ در این مصاحبه اضافه کرد بیل کلینتون با رفتارهای شرم‌آور خود باعث آبروریزی و زیر سوال رفتن شأن ریاست جمهوری در آمریکا شد؛ اما همسر او هیلاری کلینتون در تمام دوران 8 ساله ریاست جمهوری او از همسرش دفاع کرد.

وی عنوان کرد در جریان اولین مناظره انتخاباتی که بامداد سه‌شنبه گذشته در نیویورک برگزار شد نیز قصد داشت در این باره صحبت کند؛ اما به دلیل حضور چلسی کلینتون دختر بیل و هیلاری کلینتون در سالن مناظره، از طرح این مسئله صرف‌نظر کرد.

نامزد جمهوری‌خواهان در ادامه مصاحبه خود،‌ دلیل طرح مسائل خانوادگی هیلاری کلینتون و رسوایی اخلاقی همسر او در گذشته را آگاه کردن رای‌دهندگان زن آمریکایی و دور کردن آنها از رقیب دموکرات خود اعلام کرد.

ترامپ در مصاحبه با نیویورک تایمز به ازدواج‌های قبلی خود نیز اشاره کرد و گفت وی تاکنون سه بار ازدواج کرده است اما در هیچ یک از دو ازدواج قبلی او، خیانت دلیل طلاق نبوده است.

ترامپ در پایان مصاحبه خود در اظهارنظری که نشان داد وی قصد دارد پای رسوایی اخلاقی همسر رقیب خود را به مناظره‌های بعدی باز کند، با اشاره به اظهارات هیلاری کلینتون در اولین مناظره انتخاباتی که مدعی شد او همواره به زنان توهین می‌کند و هیچ احترامی برای آنها قائل نیست، گفت: هیلاری کلینتون در رقابت‌های انتخاباتی اخلاقیات را رعایت نمی‌کند اما من حتی از او هم "‌بی‌اخلاق‌تر" خواهم بود. 

این در حالیست که جمعی از نمایندگان جمهوری‌خواه آمریکا به تازگی به او توصیه کرده‌اند در مناظره بعدی با نامزد دموکرات‌ها هیچ اشاره‌ای به ماجرای رسوایی اخلاقی "بیل کلینتون" نداشته باشد.

انتهای پیام /
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار