سمنان;

آغاز همایش بزرگ طلایه‌داران تبلیغ در سمنان

همایش بزرگ طلایه‌داران تبلیغ با حضور وزیر اطلاعات در سمنان آغاز شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، حجت الاسلام محمود علوی در جمع زیادی از علما و روحانیون مبلغ استان سمنان در این همایش که در مهدیه اعظم سمنان در حال برگزاری است حضور دارند.
جت‌الاسلام سید محمود علوی'گفت: در معارف و فرهنگ اسلامی از امنیت به عنوان نعمت ناشناخته تعبیر شده است و افرادی که آن را از دست می‌دهند قدر آن را می‌دانند؛ اما ملت بزرگ ایران در حالی که این نعمت بزرگ را از دست نداده قدر آن را دانسته است.

وی افزود: امروز ملت ما نیاز به از دست دادن امنیت ندارد تا ارزش امنیت بی بدیل موجود در کشور را بتواند درک کند؛ بلکه ناامنی‌های موجود در کشورهای همسایه و حتی در کشورهای دور دست مانند فرانسه، بلژیک، ترکیه و دیگر کشورها از طریق حرکت‌های تروریستی، مردم ایران را به امنیت حاکم بر کشور واقف کرده است.

وزیر اطلاعات افزود: امروز در حالی که دشمن همه توان خود را به کار گرفته است تا امنیت موجود در کشور را به چالش بکشاند و به آن آسیب بزند هوشیاری و اقدام به موقع سربازان گمنام امام زمان (عج) و نیز همدلی، وحدت و همراهی همه نهادهای نقش‌آفرین در تأمین امنیت کشور مانند وزارت اطلاعات، سپاه، بسیج، نیروی انتظامی، ارتش، قوه قضائیه، استانداران، بخش سیاسی وزارت کشور و نهادهای فرادستی مانند شورای عالی امنیت ملی سبب شده است تا امنیت بالایی در کشور حاکم باشد و مردم ارزش این امنیت را به خوبی درک می‌کنند.

علوی با اشاره به اهمیت وجود امنیت جامعه، آن را حق طبیعی همه انسانهای یک جامعه خواند و بیان کرد: اگر امنیت نباشد خیرات و برکاتی که می‌تواند نصیب جامعه شود از آن سلب می‌شود.

وی با بیان اینکه ملت بزرگ ایران اسلامی همواره پای اسلام و ایمان خود و انقلاب اسلامی خود فداکاری‌ انجام داده‌اند، خاطرنشان کرد: این امنیت حق طبیعی مردمی است که پای اسلام و انقلاب ایستاده‌اند و امنیت کشور امروز همراه با شادابی، نشاط و سرور است.

وزیر اطلاعات بیان کرد: امروز مردم هم باید امنیت داشته باشند و هم بستر برای شکوفایی فرهنگ ایمانی و معنوی آنان فراهم شود و اگر امنیت در جامعه نباشد حرکت این جامعه در مسیر عبودیت پویا نخواهد شد و باید دانست که امنیت پایدار است که اقتصاد کشور را شکوفا می‌کند.

علوی بیان کرد: ابتدا باید امنیت را برای جامعه فراهم کنیم و بعد انتظار عبودیت و رشد فرهنگ و ایمان جامعه را داشته باشیم و باید بدانیم که آرامش حاکم بر دلها سبب ایمان و پایداری و افزایش آن می‌شود.

وزیر اطلاعات با بیان اینکه امنیت روانی و احساس امنیت از خود امنیت مهمتر است به تأکیدات مکرر مقام معظم رهبری درباره اهمیت احساس امنیت در کشور اشاره و خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری در دیدار اخیرشان با کارکنان نیروی انتظامی نیز تأکید کردند که اگر مردم کشور امنیت را احساس نکنند کار به سرانجام نرسیده است.

علوی با اشاره به اینکه احساس امنیت انسانها از مهمترین اهداف حکومت اسلامی است و باید این امنیت برای مردم محسوس باشد، تصریح کرد: وظیفه حکومت اسلامی ایجاد چنین امنیتی در جامعه اسلامی است.

وی با اشاره به اینکه اجرای احکام، اصلاح امور و برقراری امنیت از مأموریت‌های حکومت‌های الهی است، خاطرنشان کرد: این فضاست که جامعه را به سمت ایمان پایبندی‌های دینی و معنویت سوق داده و از فضاهای بی‌ارزش مادی و نیازهای مادی دور می‌کند.

وزیر اطلاعات خاطرنشان کرد: امروز تلاش سربازان گمنام امام زمان (عج) این است که امنیت و احساس امنیت را در جامعه حکم فرما باشد و فرزندان این آب و خاک زیر پرچم ولایت مقام معظم رهبری زندگی کرده و از این آرامش برخوردار باشند.

انتهای پیام / ه




برچسب ها: وزیر اطلاعات ، وارد ، سمنان ، شد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار