قلعه نویی:

حضورم در مسابقات لیگ دو و میدانی به خاطر مسائل مالی است

پرتابگر چکش کشورمان گفت: من به دلیل بحث مالی و امتیازات تیمی، تاکنون تنها در لیگ دو و میدانی شرکت کرده ام. تنها منبع درآمد من از باشگاه نفت تهران است.

پژمان قلعه نویی در گفت و گو با خبرنگار حوزه پایه و آبی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درباره وضعیت فعلی اش اظهار کرد: با توجه به اینکه قرار است این هفته مرحله نهایی لیگ دو و میدانی در مجموعه ورزشی آفتاب انقلاب برگزار شود، قرار است بدون هیچ تمرینی در این مسابقات شرکت کنم.

عضو تیم نفت تهران در مورد اینکه چه زمانی مبالغ لیگ به آنها پرداخت خواهد شد، تصریح کرد: مسئولان تیم نفت قول داده اند تا آخر مهر ماه با تمام ورزشکاران تسویه حساب کنند.

 وی درباره برنامه های خود پس از پایان لیگ دو و میدانی، گفت: من به دلیل بحث مالی و امتیازات تیمی، تاکنون تنها در لیگ دو و میدانی شرکت کرده ام. تنها منبع درآمد من از باشگاه نفت تهران است. از طرفی فشار چندانی به خودم در رقابت های لیگ نیاوردم و به رکوردهایم نرسیدم.

پرتابگر چکش کشورمان درخصوص برنامه های آتی خود افزود: با توجه به سختی هایی که در این یک سال اخیر متحمل شده ام قصد دارم، چند روزی را استراحت کنم و بعد از آن از اوخر مهر ماه دوباره با قدرت تمریناتم را دوباره آغاز کنم، همچنین قرار است در آینده ای نه چندان دور صحبت هایی را با مجیدکیهانی رئیس فدراسیون دو و میدانی انجام دهم تا یک اردوی خوب خارجی را در یکی از کشورهای بلاروس یا مجارستان برایم فراهم کنند تا بدون دغدغه تمریناتم را در آنجا پیگیری کنم بتوانم در مسابقات مهمی که قرار است سال آینده برگزار شود برای کشور عزیزم ایران نتایج آبرومندانه ای را کسب کنم.

قلعه نویی درپاسخ به این سوال که چه زمانی فدراسیون برایش یک مربی جدید در نظر خواهد گرفت،پاسخ داد: فدراسیون دو و میدانی قرار بود پس از پایان رقابت های المپیک ریو و قطع همکاری با مربی سابقم مکاتباتی را برای به خدمت گرفتن یک مربی با کیفیت خارجی انجام دهد،  اما تاکنون صحبتی در این باره انجام نشده است. همچنان منتظر تصمیم گیری فدراسیون هستم.

عضو تیم نفت تهران در پایان درباره درخواست دو و میدانی کاران کشورمان از مسئولان فدراسیون برای فراهم کردن امکانات لازم در فاصله یک سال تا مسابقات جهانی لندن بیان کرد: در سال  2017 مسابقات داخل سالن آسیا، قهرمانی آسیا و رقابت های جهانی را پیش رو داریم. ضمن اینکه سال 2018 هم بازی های آسیایی جاکارتا برگزار می شود که برای دو و میدانی کشورمان از اهمیت به سزایی برخوردار است، از حالا باید برای این مسابقات معتبر برنامه ریزی کرد چرا که درصورت فراهم نشدن امکانات جای گله ای نسبت به ناکامی دو و میدانی کاران باقی نمی ماند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار