آواها و نغمه‌های عاشورایی را از رادیو تهران بشنوید

شبکه رادیویی تهران به مناسبت ایام سوگواری شهادت امام حسین (ع) و یاران آن حضرت، گلچینی از نواها و آواهای عاشورایی را پخش می کند.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ همزمان با فرا رسیدن ماه محرم و ايام سوگواري شهادت سيد و سالار شهيدان حضرت اباعبدا... الحسين(ع) در برنامه «آوای کاروان» هر روز از ساعت 13 و 40 دقیقه آهنگ ها و مداحی مداحان برتر پخش می شود.
 
این برنامه در این ایام با محوريت ترويج فرهنگ عاشورايي و تبيين فلسفه نهضت حسيني (ع) و قيام حضرت سيدالشهدا (ع) روی آنتن رادیو تهران خواهد رفت. مداحی، نوحه خوانی و مرثیه سرایی، گلچینی از آهنگ های ماه محرم با اجرای مداحان برتر بخش هایی از این ویژه برنامه است.
 
«نغمه های عاشورایی» از دیگر برنامه های شبکه رادیویی تهران است که هر شب جز جمعه ها از ساعت 23 با پخش مداحی و گفتارهایی از ماه محرم روی آنتن می رود. این برنامه با هدف آشنایی با موسیقی بی كلام و فرهنگ بومی هر استان در ماه محرم پخش می شود.
 
همچنین در این بخش مخاطبان با گفتاری پیرامون زندگانی و اندیشه های امام حسین(ع) با رویکرد عاشورا و بصیرت عاشورایی همراه شنوندگان خواهند بود.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.