اهواز؛

توزیع بسته لوازم التحریر بین مدد جویان کمیته امداد

سرپرست کمیته امداد ایذه از توزیع بسته های لوازم التحریر بین مددجویان کمیته امداد باهمکاری افراد خیر ونیکو کار دراین شهرستان خبرداد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،بهنام مومنی،  سرپرست کمیته امداد ایذه با اشاره به ادامه داشتن اقدامات فرهنگی در کمیته امداد شهرستان با توجه به برنامه‌های پیش‌بینی شده گفت: در این رابطه تعداد 40 نفر از ایتام تحت حمایت این نهاد به سفر زیارتی مشهد مقدس اعزام شدند.

وی افزود: این برنامه با حمایت افراد خیر و حامی نیکوکاری در شهرستان صورت گرفت و در آن ایتامی که تا به حال موفق به سفر مشهد مقدس نشده بودند، به این اردو اعزام شدند.

سرپرست کمیته امداد شهرستان ایذه اضافه کرد: این اردو به مدت 6 روز به طول انجامید و در آن هزینه‌ای بالغ بر 8 میلیون و 400 هزار تومان صورت گرفت.

مومنی گفت: انجام گرفتن کلاس‌های فرهنگی و عقیدتی و بازدید کردن از اماکن مذهبی مشهد مقدس از جمله برنامه‌های جانبی این اردو بوده است.

وی با اشاره به برنامه‌های صورت گرفته در عید قربان عنوان کرد: در این عید بزرگ 19 راس گوسفند توسط این نهاد ذبح شد که در آن مقدار 750 کیلوگرم گوشت قرمز و میزان 80 کیلوگرم گوشت سفید به دست آمد و بین مددجویان این نهاد توزیع شد.

مومنی با اشاره به دیگر برنامه‌های صورت گرفته در هفته‌های اخیر اضافه کرد: توزیع کردن 600 بسته فرهنگی همزمان با فصل شروع مدارس انجام شد.

وی در پایان گفت: این بسته‌ها شامل 3 هزار و 500 جلد دفتر، 3 هزار عدد خودکار، یک‌هزار و 700 عدد مداد، یک‌هزار و 700 پاکن با مبلغ 180 میلیون ریال بوده است که توسط دو حامی انجام شد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.