ذوالنور در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان خبر داد

درخواست اخذ اطلاعات از هئیت نظارت درباره گزارش برجام/گزارش تا پایان مهرماه نهایی می‌شود


عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی گفت: زمان دقیق ارائه گزارش برجام مشخص نیست، اما تا پایان مهرماه به جمع بندی می‌‌رسیم.

درخواست اخذ اطلاعات از هئیت نظارت درباره گزارش برجام/ گزارش تاپایان مهرماه نهایی می‌شودمجتبی ذوالنور عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص آخرین جمع بندی‌ها درباره گزارش نظارتی برجام  در کمیته هسته‌ای و قرائت این گزارش در صحن مجلس گفت: هنوز زمان دقیقی برای ارائه این گزارش به صحن علنی مشخص نشده اما این گزارش تا پایان مهرماه نهایی می‌شود.

رئیس کمیته هسته‌ای کمیسیون امنیت ملی مجلس در ادامه با اشاره به پیشنهاد برگزاری نشستی با هیئت نظارت بر برجام درباره تهیه گزارش فوق تصریح کرد: در حال حاضر ما اطلاعاتی از کانال‌هایی که به هئیت نظارت بر برجام منتهی می‌شود، درخواست کرده‌ایم که اگر بررسی این اطلاعات و گزارشات، کمیته هسته‌ای ناظر بر تهیه گزارش برجام را قانع کند، دیگر درخواست جلسه‌ای با این هئیت نخواهیم داشت، در غیر اینصورت پیگیر برگزاری این نشست خواهیم بود.

نماینده مردم قم ادامه داد: در حال حاضر دسته‌ای از این گزارش‌ها رسیدگی شده و دسته‌ای دیگر از آنها هم در حال رسیدگی است اما به طور کلی تا پایان مهرماه به تمام آنها رسیدگی خواهد شد.

سه شنبه؛حضور وزیر اطلاعات در کمیسیون امنیت ملی

عضو کمیسیون امنیت ملی وسیاست خارجی مجلس در ادامه درباره میهمانان این هفته کمیسیون متبوع خود در مجلس خاطرنشان کرد:محمود علوی وزیر اطلاعات روز سه شنبه برای ادامه سوال برخی نمایندگان در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی حضور پیدا می‌کند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار