ادعای مضحک روزنامه صهیونیستی: پرز جلوی حمله به تاسیسات هسته‌ای ایران را گرفت

یک روزنامه صهیونیستی با هدف صلح‌طلب جلوه دادن جلاد «قانا،» نوشت وی، نخست وزیر رژیم صهیونیستی را از تصمیم خود برای حمله به ایران منصرف کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه خبری شبکه العالم، یک روزنامه رژیم صهیونیستی نوشت شیمون پرز رئیس سابق این رژیم خواستار افشای رازی بعد از مرگش شده است.

یک نویسنده صهیونیست در مقاله روز جمعه خود در روزنامه صهیونیستی جروزالم پست مدعی شد: "شیمون پرز جلوی حمله بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر، به تاسیسات هسته‌ای ایران را گرفته است."

نویسنده این مطلب ادعا کرد  این موضوع را دو سال پیش از زبان شیمون پرز شنید، اما او از اعلام این مطلب در زمان حیاتش جلوگیری کرد.

این نویسنده صهیونیست افزود: پرز در آن زمان در پاسخ به سوالی در خصوص مهمترین دستاوردهای ریاستش بین سال‌های 2007 تا 2014 میلادی گفت: "جلوی حملۀ نتانیاهو به ایران را گرفتم."

پرز گفته بود: "نمی خواهم وارد جزئیات شوم، اما می‌توانم بگویم که آماده حمله بود و من جلوی او را گرفتم. به او گفتم که عواقب چنین کاری فاجعه‌بار خواهد بود."

برپایه این  ادعا، پرز به این نویسنده صهیونیست اجازه داد که (این راز) را بعد از مرگش فاش کند.

این در حالیست که رژیم صهیونیستی به فرماندهی پرز در سال 1996 با عملیاتی نظامی تحت عنوان «خوشه‌های خشم» به لبنان حمله‌ور شد. نظامیان صهیونیست در این حمله  به پناهگاه سازمان ملل متحد در «قانا» در جنوب لبنان نیز رحم نکردند و با حمله به آنجا،  بیشتر پناهندگان را که اغلب زن و کودک بودند،  به خاک و خون کشیدند.

در دورۀ ریاست پرز، حدود 4 هزار فلسطینی نیز در دو تجاوز نظامی گستردۀ رژیم صهیونیستی به غزه در سال‌های 2007 و 2014 کشته شدند.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۴۴ ۰۴ تير ۱۳۹۷
اسراییل چهل ساله نتونسته معضل فلسطینیا که تفنگم ندارن حل کنه میخواد با ایران سر شاخ بشه که انواع اقسام موشکو داره ؟!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۴۱ ۱۱ مهر ۱۳۹۵
حالا که پرز نیست /نتان یابو اگه مرده حالا حمله کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۹ ۱۰ مهر ۱۳۹۵
خوب می داغنست که تل اویو وحیفاباخاک یکسان می شود
Iran (Islamic Republic of)
منصور
۰۶:۴۴ ۱۱ مهر ۱۳۹۵
فارسی بنویس ببینیم چی نوشتی
آخرین اخبار