بیرجند؛

بی تفاوتی تهدیدی برای احیا و اجرای امر به معروف در جامعه

بی تفاوتی تهدیدی برای احیا و اجرای امر به معروف در جامعه است و حساس بودن جامعه نسبت به آنچه پیرامونش می‌گذرد امر مهمی است که باید به آن پرداخته شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند؛معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استاندار خراسان جنوبی صبح امروز در همایش همه مسئولیم گفت:محرم پیام بزرگی در طول تاریخ داشته است و هنوز هم آن پیام در جامعه وجود دارد و باید حفظ شود.

محمد حسینی افزود:نسبت به آنچه در اطراف ما اتفاق می‌افتد باید حساس بود و در بسیاری از بخش ها باید برنامه‌ریزی و تنظیم کارشناسانه داشته باشیم و از همه مهم‌تر اینکه در تمامی برنامه‌ها اصل امر به معروف باید در نظر گرفته شود.

وی با بیان اینکه حساس بودن جامعه نسبت به آنچه پیرامون ما می‌گذرد امر مهمی است افزود: اگر بنا است باورها در جامعه تقویت شود باید از خود آغاز کنیم و هر فردی اگر بتواند در حد مقدور گام بردارد تأثیرگذاری زیادی خواهد داشت.

معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استاندار خراسان جنوبی بیان اینکه فردی که پذیرفته مستخدم نظام اسلامی باشد باید باورهای مردم مد نظرش باشد گفت: فردی که خودش رعایت نکند نمی‌تواند امر به معروف و نهی از منکر کند.

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.