پیگیری واحدهای صنفی ممنوعه اطراف دانشگاه خوارزمی/ نرخ غذای دانشجویی در سال جاری گران می‌شود

مدیر امور دانشجویی دانشگاه خوارزمی از پیگیری واحدهای صنفی ممنوعه این دانشگاه خبر داد.

فردین امیرخانی مدیر امور دانشجویی دانشگاه خوارزمی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: مدیریت دانشجویی این دانشگاه در 2 بخش تغذیه به عنوان مهمترین وظیفه و امور رفاهی مانند حمل و نقل دانشجویان، واحدهای صنفی دانشگاه و غیره فعالیت می‌کند.

وی ادامه داد: این بخش  اهمیت خاصی با سلامت دانشجویان دارد از همین رو این دانشگاه از سال گذشته برنامه ویژه‌ای تحت عنوان تغذیه سالم در نظر گرفته و در کنار غذاهای اصلی دانشگاه غذاهای متنوع دیگری را نیز به دانشجویان ارائه کرده است.

مدیر امور دانشجویی دانشگاه خوارزمی بیان کرد: سعی داریم تنوع این نوع غذاها را بیشتر کنیم تا دانشجویان بیشتری از این طرح استقبال کنند.

وی با بیان اینکه افزایش قیمت غذای دانشجویی از سوی صندوق رفاه دانشجویی کشور اعلام می‌شود؛ افزود: امسال نیز این افزایش اعمال شده است که البته میزان آن زیاد نیست.

مدیر امور دانشجویی دانشگاه خوارزمی تصریح کرد: در سال تحصیلی جاری زمان پایان ارائه صبحانه احتمالا از هشت به 8:30 برسد که در صورت بازخورد مثبت، این زمان تا پس از این ساعت نیز قابل تمدید است.

امیرخانی اضافه کرد: ترم های گذشته کیفیت مواد اولیه و نحوه پخت غذاهای اصلی دانشگاه بهبود یافته که این کیفیت در سال تحصیلی جدید نیز ادامه ادامه دارد.

مدیر امور دانشجویی دانشگاه خوارزمی افزود: این نظارت به طور کامل انجام می‌شود تا سلامت دانشجویان حفظ شود و سال گذشته هیچ موردی مبنی بر مسمومیت دانشجویان بر اثر مصرف غذای دانشگاه گزارش نشد که این حاکی از نظارت دقیق بر مراحل طبخ بهداشتی غذای این دانشگاه است.

مدیر امور دانشجویی خوارزمی  از آغاز به کار اکثر واحدهای صنفی دانشگاه خبر داد و گفت: نظارت بر عملکرد این واحدها از طریق مدیریت امور دانشجویی انجام می‎شود اما دانشجویان نیز باید در این نظارت مشارکت کنند.

وی بر لزوم ارتباط هر چه بیشتر دانشجویان با شورای صنفی دانشگاه به عنوان رابط میان مسئولان و دانشجویان تاکید و اعلام کرد: دانشجویان می‌توانند نظرات، پیشنهادات و انتقادات خود را از طریق شورای صنفی به مسئولان دانشگاه منتقل کنند.

امیرخانی در خصوص اقدامات این دانشگاه برای واحده های ممنوعه یادآور شد: این موضوع پس از مطرح شدن در کمیسیون دانشجویی شورای تامین استان توسط دانشگاه خوارزمی پیگیری شده است و منتظر پاسخ دستگاه‌های مربوطه هستیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار