مهم‌ترین اخبار اقتصادی مورخ 10 مهر ماه ؛

از تمدید نشدن سرشماری اینترنتی نفوس و مسکن تا واریز طلب گندم کاران

بررسی آخرین وضعیت سرشماری اینترنتی نفوس و مسکن و پرداخت مابقی مطالبات گندم کاران تا دو هفته آینده ازمهمترین اخبار اقتصادی امروز بوده است.

به گزارش خبرنگار نبض بازار گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان مهمترین عناوین امروز به شرح زیر است:

یک کارشناس اقتصادی گفت:پرداخت وام 10میلیون تومانی به زوج های جوان در کاهش هزینه های ازدواج نقشی بسزایی دارد.


عناوین

معاون داخلی بازرگانی دولتی گفت:تا به امروز 10 هزار و 400 میلیارد تومان مطالبات به کشاورزان پرداخت و مابقی حداکثر ظرف دو هفته آینده واریز می شود.

نخستین نمایشگاه اختصاصی ارمنستان در ایران با اهداف توسعه و همکاری‌های متقابل اقتصادی، ترویج و تشویق سرمایه‌گذاری‌های دو جانبه در تهران آغاز به کار می‌کند.

عناوین

یک کارشناس اقتصادی گفت:اصلاح نظام اداری ، مالی و اصلاح قوانین تجارت و بانکداری و نیز اجرای صحیح خصوصی سازی توسعه اقتصادی در کشور را به همراه دارد.

معاون مرکز آمار ایران گفت: بیش از 714 هزار خانوار در سرشماری اینترنتی مشارکت و توانستند کد آماری دریافت کنند.
عناوین


از نگاه کارشناسان پاشنه آشیل مشکلات اقتصادی با عملکرد نامناسب نظام بانکی گره خورده است و اگر بانک ها اقدام جدی و جهادی در جهت رفع این نقایص نداشته باشند مشکلات اقتصاد کشور همچنان باقی خواهد ماند.

عضو اتحادیه مواد غذایی گفت: گرایش 30 درصدی مصرف کنندگان خارجی به برنج ایرانی،تعیین قیمت در محل تولید از جمله علل اصلی تعیین نرخ برنج در شمال کشور به شمار می رود.

عناوین

برخی افرادی که به امید خانه دار شدن تمام دار و ندار خود را صرف خرید مسکن مهر کرده اند، هنوز منتظر تحویل واحدهای خود هستند.

مدیرعامل شرکت حمل و نقل ریلی رجا گفت: از 500 واگن مورد نیاز ،250 واگن با استاندارد RFQ شناسایی شده که باید با مشارکت شرکت‌های خارجی و داخلی خریداری شود.


 انتهای پیام/












اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار