اسبقیان:

وزارت ورزش واکنشی به لغو انتخابات فدراسیون ژیمناستیک نداشت

سرپرست فدراسیون ژیمناستیک گفت: پس از لغو مجمع انتخاباتی فدراسیون ژیمناستیک وزارت ورزش و جوانان و در راس آن گودرزی و سجادی واکنشی از خود نشان ندادند.

وزارت ورزش واکنشی به لغو انتخابات فدراسیون ژیمناستیک نداشتبه گزارش خبرنگار پایه و آبی باشگاه خبرنگاران جوان محمد شروین اسبقیان سرپرست فدراسیون ژیمناستیک در گفت و گو با رادیو ورزش گفت: بر اساس نامه ای به تاریخ 6/7/95 از سوی کمیته ملی المپیک به فدراسیون ژیمناستیک، این کمیته خواستار اصلاح اساس نامه فدراسیون قبل از برگزاری هر نوع انتخاباتی شده است. به علاوه این که اساس نامه باید به تصویب فدراسیون جهانی نیز برسد. 

وی ادامه داد این نامه چهارشنبه به فدراسیون ارسال شده بود که من به علت آن که در مرخصی به سر می بردم روز شنبه این نامه را مطالعه کردم و متوجه موضوع شدم. 

اسبقیان اضافه کرد از زمانی که وزارت ورزش و جوانان متوجه شده است مجمع انتخاباتی فدراسیون لغو شده است هیچ واکنشی از خود نشان نداده است. من نیز به عنوان سرپرست وظیفه دارم به کارهای جاری فدراسیون بپردازم و شرایط اصلاح اساس نامه را فراهم کنم. در اواخر مهرماه در اجلاس جهانی توکیو شرکت می کنم و رایزنی ها را با فدراسیون جهانی برای تدوین اساس نامه آغاز می کنم. در حال حاضر اولویت اول ما تدوین اساس نامه است. 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار