اهواز؛

اجرای 51 برنامه در هفته امر به معروف و نهی از منکر

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر خوزستان از اجرای 51 برنامه به مناسبت هفته امر به معروف و نهی از منکر در استان خبر داد.

اجرای 51 برنامه در هفته امر به معروف و نهی از منکربه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،سردار حسن شاهوارپور، دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر خوزستان گفت: این برنامه ها در بین اقشار مختلف از جمله دانش آموزان، دانشجویان و هیات های مذهبی با شعار همه مسئولیم اجرا می شود.

وی افزود: این برنامه ها شامل برگزاری مسابقه با رویکرد فرهنگ سازی امر به معروف و نهی از منکر، تجلیل از یادآوران فعال و تقویت آنها در آموزش و پرورش، پرداختن به این موضوع توسط معلمان، اجرای تبلیغات مناسب در دانشگاه ها، برگزاری نشست های تخصصی در مراکز آموزشی و دانشگاهی و نشست های ویژه امور زنان و تشویق دانشجویان در استفاده از این رویکرد در تدوین پایان نامه ها است.

سردار شاهوارپور ادامه داد: عنوان های روزهای این هفته بر پایه شعار همه مسئولیم شامل حفظ فرهنگ عاشورایی و ارتقای معنوی دانش آموزان، حفظ فرهنگ عاشورایی و ارتقای معنوی دانشجویان، سلامت محیط اداری، سلامت نهاد خانواده و زنان، تقویت باورهای دینی، حمایت از آمر به معروف و ناهی از منکر و سلامت محیط کسب و کار و تقویت فرهنگ اقتصاد مقاومتی است.

فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان گفت: امر به معروف و نهی از منکر وظیفه همگانی است و وظیفه دستگاه خاصی نیست.

وی افزود: یکی از شرایط جامعه سالم و پیشتاز که با نشاط و تعالی به سمت اهداف خود حرکت می کند تبعیت از فرهنگ عاشورایی و امام حسین (ع) است و می تواند جامعه را مستحکم کند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.