لرستان؛

پیش‌بینی مصرف ۷۰ میلیون لیتر نفت سفید در لرستان

مدیرعامل شرکت پخش فرآورده های نفتی لرستان گفت: بر اساس پیش بینی های صورت گرفته میزان مصرف نفت سفید در شش ماه دوم امسال در استان به حدود ۷۰ میلیون لیتر خواهد رسید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان ؛ بهرامی با اشاره به میزان مصرف بنزین موتور در لرستان گفت: در حال حاضر این میزان به صورت روزانه و میانگین یک میلیون و ۱۰۰ هزار لیتر است.

وی با اشاره به مصرف روزانه یک میلیون و ۶۰۰ هزار لیتر نفت گاز در استان افزود: همچنین بر اساس پیش بینی های صورت گرفته میزان مصرف نفت سفید در شش ماه دوم امسال به حدود ۷۰ میلیون لیتر خواهد رسید.

مدیر عامل شرکت پخش فرآورده های نفتی لرستان در ادامه سخنان خود با اشاره به میزان عرضه فرآورده های نفتی در لرستان در پنج ماه نخست امسال گفت: میزان عرضه بنزین موتور در استان طی این مدت ۱۸۰ میلیون لیتر بوده است.

بهرامی افزود: میزان عرضه بنزین موتور طی امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل چهار درصد افزایش یافته است.

وی گفت: میزان عرضه نفت سفید در لرستان به علت توسعه شبکه گاز رسانی در استان حدود ۱۰ درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل کاهش یافته است.

مدیر عامل شرکت پخش فرآورده های نفتی لرستان با اشاره به مصرف نفت گاز در دو بخش حمل و نقل و غیر حمل و نقل استان افزود: میزان مصرف نفت گاز در بخش حمل و نقل شش درصد کاهش یافته است.

بهرامی همچنین از افزایش ۳۶ درصدی مصرف نفت کوره در لرستان خبر داد و گفت: میزان مصرف نفت گاز در بخش غیرحمل و نقل استان ۱۴ درصد افزایش یافته است.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.