مشهد؛

نخبگان مهم ترین هدف جبهه استکبار در جنگ نرم

مهم ترین هدف جبهه استکبار در جنگ نرم نخبگان هستند

نخبگان مهم ترین هدف جبهه استکبار در جنگ نرم

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، جانشین نماینده ولی‌فقیه در سپاه امروز در اختتامیه دومین دوره توانمند‌سازی مدیران بسیج در مشهد با بیان اینکه دشمنان 60 درصد برنامه‌های جنگ نرم را برای نخبگان کشور ما برنامه‌ریزی کرده‌اند و همچنین مردم و مسؤلان را مورد هدف قرار داده اند افزود : حفظ جبهه انقلاب در شرایط امروز که استکبار جهانی تلاش می‌کند، فعالان جبهه انقلاب را به جان هم بیندازد، ضروری است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین عبدالله حاجی ‌صادقی اظهار داشت: بسیاری از آن‌هایی که در کنار امام (ره) در دوران دفاع مقدس ایستادگی کردند، امروز وابسته دنیا شده‌اند و در جنگ نرم استکبار دوام نیاوردند.

جانشین نماینده ولی‌فقیه در سپاه با اشاره به گوشه هایی از قیام امام حسین (ع) و با طرح سؤالی مبنی بر اینکه چه تفاوتی میان محمد حنفیه و حضرت ابوالفضل(ع) در واقعه عاشورا وجود دارد، گفت: این دو با وجود اینکه از خاندان پیامبر (ص) بودند اما حنفیه امام حسین(ع) را از رفتن بازداشت و در مقابل حضرت ابوالفضل(ع) با امام حسین(ع) همراه شد.

حاجی‌صادقی جهاد اصغر را نسخه قرآن کریم در مقابل جنگ سخت و جهاد اکبر را نسخه این کتاب آسمانی در مقابل جنگ نرم برشمرد و تأکید کرد: ایستادگی در مقابل جنگ نرم سخت‌تر از جنگ سخت است چراکه جنگ نرم با دل و مغز انسان روبه‌رو بوده و دشمن در این جنگ پنهان است.

وی افزود: تقابل میان جبهه استکبار با جبهه اسلامی تعطیل‌ناپذیر، قطعی و سنت خدا بوده چراکه جبهه اسلامی حکومت را تنها مختص خدا می‌داند بنابراین جنگ جبهه استکبار باانرژی هسته‌ای نیست بلکه جنگ آن بر سر فرماندهی است.

جانشین نماینده ولی‌فقیه در سپاه دعوای میان جبهه استکبار با جبهه اسلامی را تمام‌نشدنی دانست و یادآور شد: بی‌طرفی در جبهه حق و باطل در حقیقت رفتن به سمت باطل است و در این راستا انتخاب مسؤولان در جامعه به‌این‌علت از اهمیت ویژه‌ای برخوردار می‌شود که نسبت به امور سیاسی منفعل نباشند.

او تلفات در جنگ سخت و جهاد اصغر را افتخاری برای جامعه دانست و اضافه کرد: توجه به آثار و تبعات سلطه‌پذیری، روشنگری و بصیرت همراه با افشای نقشه دشمن، شجاعت و قاطعیت همراه با قطع امید دشمن، تقویت قدرت به‌ویژه قدرت علمی، تقویت روحیه جهادی و انقلاب، قطع وابستگی به دشمن، هوشیاری برای یافتن عامل نفوذ، تقویت ولایت محوری و استقامت بر ارکان اسلام ازجمله مطالبه‌های اسلام از مسلمانان در جهاد کبیر است.

انتهای پیام // ا ه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار