واحد درسی پوکمون‌گو به دانشگاهی در انگلیس اضافه شد

دانشجویان دانشگاه سالفورد انگلیس برای گرفتن مدرک تحصیلی خود باید بازی پوکمون گو را بازی کنند.

به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ بازی پوکمون گو که چند ماهی‌است روانه بازار شده توانست در مدت زمان کوتاه توجه کاربران بسیاری را به خود جلب کند. حال خبری مبنی بر راه اندازی واحد درسی پوکمون گو در دانشگاه سالفورد انگلیس منتشر شده که در آن دانشجویان باید به دنبال شخصیت های انیمیشنی در جهان واقعی بگردند. دانشجویان این واحد درسی باید در قبال گرفتن مدرک تحصیلی خود بازی پوکمون گو را بازی کنند.

دیوید کرپس یکی از استادان این دانشگاه اظهار کرد: بازی پوکمون گو از سیستم های اطلاعاتی مختلف قابل دسترسی از طریق اینترنت و یک دوربین و حسگر موقعیت جی پی اس استفاده می کند. این درس برای درک بهتر ارتباط میان افراد و کسب و کار همچنین سیستم های اطلاعات که جزء درس فناوری اطلاعات کسب و کار محسوب می شوند کمک می کند.

دانشجویان واحد درسی پوکمون گو به بررسی تغییر رفتار آموزش دهندگان در نتیجه بازی با پوکمون گو خواهند پرداخت. اساتید پوکمون گو مسیرهای طولانی را برای رسیدن به مقصد طی می کنند و در راه ممکن است برای شکار پوکمون توقف کنند. دانشجویان هم استفاده از این بازی را در کسب و کارهای مختلف بررسی می کنند.



گفتنی است؛ پوکمون گو نخستین بار نیست که در دانشگاه استفاده می شود. دانشگاه آیداهو نیز کلاس هایی با نام بازی های فرهنگ پاپ برگزار می کند که در آن باید بازی پوکمون گو را گذراند.

استیون برد استاد این درس گفت: این اپلیکیشن به شما اجازه می دهد تا در گروه های بزرگ حرکت کنید و فعالیت فیزیکی و کار تیمی را در کنار هم یاد بگیرید. همچنین کاربر در محیط به جستجو پرداخته و چیزهای مختلفی را می بیند.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار