اهواز؛

برگزاری جشن عاطفه‌ها در 120 مدرسه در شادگان

مدیر کمیته امداد امام خمینی شادگان از برگزاری جشن عاطفه‌ها با حضور مسئولان و دانش آموزان در ۱۲۰ مدرسه این شهرستان خبرداد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، جلیل علیزاده ، مدیر کمیته امداد امام خمینی شادگان گفت: کمک ها و صدقات جمع آوری شده در هر مدرسه نیز به دانش آموزان مستمند و نیازمند همان مدرسه اهدا خواهد شد.

وی بر ضرورت نگه داشتن عزت نفس دانش آموزان فقیر و نیازمند در سطح مدارس تاکید کرد و افزود: هر کمک و هدیه ای از سوی دانش آموزان متمکن نباید عاملی برای منت گذاشتن بر سایر دانش آموزان نیازمند شود زیرا در این صورت حلاوت این کار نیکو نیز باطل خواهد شد.

مدیر کمیته امداد امام خمینی شادگان، انتقال فرهنگ انفاق به دانش آموزان در سطح مدارس را از اهداف برگزاری جشن عاطفه ها دانست و تصریح کرد: تمام دانش آموزان، معلمان و مدیران مدارس در برگزاری این مراسم همکاری داشتند.

علیزاده در پایان عنوان کرد: افرادی که به دلایلی امکان حضور در پایگاه های جشن عاطفه‌ها در مدارس ندارند می‌توانند از طریق سیستم آنی پرداخت و از طریق تلفن همراه و شماره گیری  #۰۷۷*۸۸۷۷* مبالغ مورد نظر خود را به سامانه این جشن واریز کنند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.