فعالیت 170 مرکز درمانی اهدای خون استان تهران در محرم

مدیرعامل سازمان انتقال خون استان تهران گفت: درماه محرم روزانه 120 واحد فراورده خونی جمع آوری می شود.

سید مرتضی طباطبایی مدیرعامل سازمان انتقال خون استان تهران در گفت و گو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره طرح نذر خون گفت: در این طرح، عاشقان آل الله هر ساله در ایام محرم به نیت تقرب و به نشان علاقه خود به ابا عبدالله الحسین (ع) به پایگاه ها می روند تا عمل نیک اهدا خون به بیماران  را انجام دهند.

وی اظهار کرد: مراکز اهدای خون استان تهران از جمله چیذر، شهریار، ورامین، آزادی، نارمک و پیروزی در ایام تاسوعا، از ساعت 14 تا 22 و در روز عاشورا از ساعت 8:30 صبح تا 18 به شهروندان خدمات رسانی می کنند.

مدیرعامل سازمان انتقال خون استان تهران تصریح کرد: 170 مرکز درمانی اهدای خون استان تهران در ماه محرم با هدف اهدای نذر خون و کمک به بیماران فعالیت می کنند. 

وی افزود: مرکز اهدای خون وصال در روز تاسوعا از 8 صبح تا نیمه شب و در روز عاشورا از 7 صبح تا پایان شب آماده ارائه خدمات اهدای خون به شهروندان تهرانی است.

طباطبایی درباره فرآورده های خونی در ماه محرم ابراز داشت: با کمک اهداکنندگان در ماه محرم روزانه  120 واحد فراورده خونی جمع آوری می شود.

وی با اشاره به نوبت‌دهی برای اهدای نذر خون در ایام محرم عنوان کرد: افراد برای جلوگیری از تراکم جمعیت، اهدای خون خود را به روزهای تاسوعا و عاشورا موکول نکنند و با دریافت نوبت از سازمان انتقال خون به تسریع انجام کارها کمک کنند.

مدیرعامل سازمان انتقال خون استان تهران تأکید کرد: افراد هنگام اهدای خون کارت ملی خود را به همراه داشته باشند و با دقت به سوالات متخصصان پایگاه های انتقال خون پاسخ دهند. 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار