شیراز؛

تمدید مهلت ثبت نام جشنواره تقدیر از حامیان حقوق مصرف کنندگان

مهلت ثبت نام درششمین جشنواره تقدیر از حامیان حقوق مصرف کنندگان فارس ،تا 30 مهر تمدید شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ دبیر ششمین جشنواره تقدیر از حامیان حقوق مصرف کنندگان فارس گفت: واحدهای تولیدی و خدماتی می توانند برای ثبت نام به نشانی اینترنتیwww.jhmfars.ir  مراجعه کنند.
محمد ابراهیم صداقت افزود: تولیدکنندگان، ارائه دهندگان خدمات، بانک ها و بیمارستان ها می توانند در این جشنواره حضور یابند و اجازه دهند مشتریانشان نظرشان را درباره آن ها مطرح کنند.
وی گفت: بین 20 تا 30 درصد امتیاز ارزیابی به نظرسنجی های میدانی از مردم اختصاص دارد و واحدهایی که 75 درصد رضایت مردم را کسب نکنند از گردونه رقابت جشنواره حذف می شوند.
دبیر ششمین جشنواره تقدیر از حامیان حقوق مصرف کنندگان فارس افزود: کیفیت کالا و خدمات ارائه شده ،رعایت قیمت ها، گستره توزیع، داشتن نشان تجاری مستقل و برند، پروانه بهره برداری، داشتن مجوزهای بهداشتی، دارا بودن پروانه کاربرد علامت استاندارد، نداشتن حداقل یک سال محکومیت در تعزیرات حکومتی از جمله شرایط شرکت در این جشنواره است.
صداقت، هدف از برگزاری جشنواره حامیان حقوق مصرف کنندگان، ایجاد رقابت سالم در مجموعه های تولیدی و خدماتی با هدف کیفیت بخشی به تولیدات و خدمات آنها و ایجاد رونق کسب و کار در صنعت و اعتلای اقتصادی استان اعلام کرد.
ششمین جشنواره تقدیر از حامیان حقوق مصرف کنندگان فارس با حضور مسئولان کشوری، استانی و فعالان اقتصادی، اسفند ماه در شیراز برگزار می شود.
نهم اسفند در تقویم رسمی کشور به نام روز ملی حمایت از حقوق مصرف کنندگان نامگذاری شده است.     
انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار