آزمایشی ساده برای تعیین جنسیت نوزاد بدون انجام سونوگرافی

تشخیص جنسیت نوزاد توسط دستگاه سونوگرافی کار بسیار ساده‌ای است اما اگر تا قبل از جلسه انجام سونوگرافی از هیجان خوابتان نمی‌برد می‌توانید از این روش جالب استفاده کنید.

به گزارش خبرنگار کلینیک گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران؛ برای تعیین جنسیت نوزاد در خانه تنها به مقداری جوش شیرین و یک لیوان کاغذی یکبار مصرف نیاز دارید.

جوش شیرین را در لیوان ریخته مقداری از نمونه آزمایشی ادرار مادر به آن اضافه شود. اگر بعد از اضافه شدن ادرار محلول مانند یک نوشابه گازدار حالت گازی و کف آلود پیدا کند به احتمال قوی جنین پسر است اما اگر محلول تغییر نکند و حالت گازی نداشته باشد با درصد بالا می‌توان اذعان داشت جنین دختر است.

برای انجام این آزمایش شرایط خاصی از جمله ناشتا بودن مادر یا ساعت خاصی از روز مورد نیاز نیست و هر زمان می توانید این آزمایش را انجام دهید.

این روش بر روی 31 زن باردار مورد آزمون قرار گرفت و توانست جنسیت 22 نفر از آنها را به درستی تشخیص دهد. با وجود اینکه این روش هرگز صد در صد به پاسخ درستی منتج نمی‌شود، در کاهش هیجان مادر بویژه قبل از جلسه سونوگرافی می‌تواند موثر باشد.

کارشناسان توصیه می کنند مادران باردار برای اطمینان از سلامت نوزاد خود حتماً تحت نظر پزشک متخصص قرار گیرند و آزمایشات و تصویربرداری های ایمن ضمن بارداری را به موقع انجام دهند.

منبع:FHFN

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناهید
۲۳:۳۶ ۲۲ بهمن ۱۴۰۰
سلام من امتحان نکردم می‌ترسم انجام بدم بچه اولم دختر بود
Iran (Islamic Republic of)
کتی
۱۰:۴۳ ۱۰ مرداد ۱۳۹۶
دقیقا درست بود بچه من دوباره پسرشد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۳ ۲۴ مهر ۱۳۹۵
خوب بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۱ ۲۲ مهر ۱۳۹۵
خيلى مطلب جالبى بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۰ ۲۰ مهر ۱۳۹۵
جالبه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۲ ۱۹ مهر ۱۳۹۵
مطلب جالبی بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۰ ۱۹ مهر ۱۳۹۵
جالب بود ممنون.