پیروانی:هواداران،بازیکنان ثابت تیم ملی هستند

مدیر تیم ملی فوتبال کشورمان گفت:همیشه همه می‌گویند که هواداران یار دوازدهم هستند اما من می‌گویم که هواداران بازیکنان ثابت تیم ملی هستند.  

پیروانی: هواداران بازیکن ثابت تیم ملی هستندبه گزارش خبرنگار ورزشی وتبال و فوتسال باشگاه خبرنگاران جوان افشین پیروانی پس از بازی ایران مقابل کره جنوبی گفت: از همه کسانی که کمک کردند تا بازی برگزار شود ممنون هستم چرا که ما در روز تاسوعا یک بازی مهم برگزار کردیم.

وی ادامه داد: برد بسیار خوبی هم مقابل کره به دست آوردیم و مقابل این تیم فوتبال با کلاسی ارائه دادیم. کوچکترین موقعیتی به حریف ندادیم  در حالی که موقعیت‌های خوبی داشتیم و  در پایان 3 امتیاز را هم گرفتیم.

پیروانی درمورد هموار شدن راه صعود تیم ملی به جام جهانی گفت: هر بازی شرایط خاص خودش را دارد. همین حالا که ما در رختکن بودیم به بازی با سوریه فکر می‌کردیم. هر بازی برای ما 3 امتیاز دارد و در هر بازی برای کسب تمام امتیازات به میدان می‌رویم.

مدیر تیم ملی درباره جو ورزشگاه آزادی بیان کرد: همیشه همه می‌گویند که هواداران یار دوازدهم هستند اما من می‌گویم که هواداران بازیکن فیکس تیم ملی هستند. چرا که به همراه بازیکنان در زمین جلو می‌روند. من برای همه هواداران چه آنهایی که در استادیوم بودند و چه کسانی که در خانه حضور داشتند آرزوی سلامتی می‌کنم.

 انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار