مهمترین عناوین اقتصادی مورخ 21 مهرماه؛

از نقش موثر بخش خصوصی در اقتصاد تا دمیدن جان تازه به صنعت قالی بافی

بررسی نقش پررنگ اتاق های بازرگانی درتصمیمات وسیاست گذاری های اقتصادی کشور و تاثیرات صنایعی همچون قالیبافی بر اشتغالزایی از مهمترین عناوین گروه اقتصادی بوده است.

به گزارش خبرنگار بورس،بانک وبیمه گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، مهمترین عناوین اقتصادی امروز به شرح ذیل است:


یک عضو اتاق بازرگانی تهران گفت:نقش پررنگ اتاق های بازرگانی درتصمیمات وسیاست گذاری های اقتصادی کشور را نمی توان نادیده گرفت.
عناوین

فعالان اقتصادی بر این باورند که نبود تناسب بین عرضه و تقاضا درسالهای اخیر بی رغبتی سازندگان به مسکن را به دنبال داشته است.


رئیس صندوق بین‌المللی پول عنوان کرد: موفقیت‌های ایران در کنترل تورم و مقابله با آثار بحران کاهش قیمت نفت، قابل تحسین است.
عناوین

مدیر عامل اتحادیه زنبورداران گفت: در برنامه توسعه ششم علیرغم نقش صنعت زنبور داری در اشتغال جایگاهی برای آن در نظر گرفته نشده است.


دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق استان البرز گفت:اعمال مجازات وامحای کالای مکشوفه قاچاق عامل بازدارنده برای با ورود این کالاها به کشور است.

عناوین

رئیس انجمن پرورش دهندگان مرغ گوشتی گفت:امروز نرخ هر کیلو مرغ درب مرغداری 4 هزار تومان و مرغ آماده به طبخ برای مصرف کننده 5 هزار و 980 تومان است.


نایب رییس اتحادیه فرش دستباف ایرانی گفت:رونق صنایعی همچون قالیبافی کمک موثری به اشتغالزایی بیشتر در کشور خواهد کرد.

عناوین

نایب رییس اتحادیه آرایشگران زنانه تهران گفت: انجام اموری نظیر "آرایش محرم" مغایر باعرف و شئونات اسلامی و ملی است و در صورت دریافت گزارش هرگونه تخلف، واحد صنفی متخلف پلمب می شود.


کارشناسان اقتصادی معتقدند خروج سرمایه ازبخش های مولد و نداشتن سیاست مشخصی برای و حفظ سرمایه گذار باعث شده است که به مرور زمان بنگاه های تولیدی کشور از فضای اقتصادی جدا شوند.
عناوین

سیروس نصیری گفت: قیمت دام در ایام محرم تابع عرضه و تقاضا است، از این رو نرخی از سوی مجموعه های دولتی تعیین نخواهد شد.

انتهای پیام/































اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار