قم؛

صبای قم برابر فولاد به دنبال کسب دومین پیروزی است

تیم فوتبال صبای قم در هفته هشتم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور برابر فولاد خوزستان به میدان می‌رود و به دنبال کسب دومین پیروزی است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛هفته هشتم رقابت‌های فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور از روز جمعه ۲۳ مهر آغاز می‌شود و تیم‌های لیگ برتری پس از چند هفته تعطیلی لیگ بار دیگر درگیر مسابقات خود می‌شوند و تنور فوتبال ایران را داغ می‌کنند.

در یکی از ۲ بازی آغازین هفته هشتم لیگ برتر، تیم فوتبال صبای قم در دیداری خارج از خانه در اهواز برابر تیم فوتبال فولاد خوزستان به میدان می‌رود و امیدوار است بتواند دومین پیروزی فصل و نیز نخستین برد خارج از خانه خود در این رقابت‌ها را از آن خود کند.

شاگردان صمد مرفاوی که در چند هفته اخیر پس از تعطیلی لیگ برتر تمرینات خود را در تهران پشت سر گذاشته‌اند در شرایطی برابر فولاد خوزستان قرار می‌گیرند که از ۷ بازی صاحب ۸ امتیاز هستند و در رده هفتم جدول رده بندی قرار دارند.

در آن سوی میدان تیم فولاد خوزستان از ۷ بازی صاحب ۷ امتیاز است و در رده دوازدهم جدول است و عزم جدی برای کسب پیروزی در این مسابقه خانگی و پیشی گرفتن از صبا در جدول رده بندی را دارد چنان که آن‌ها در مسابقات اخیر خود نسبت به اوایل فصل آماده‌تر نشان داده‌اند.

صبا در حالی مقابل فولاد قرار می‌گیرد که مشکلات مالی، مهم‌ترین خبر پیرامون این تیم است و وضعیت آن‌ها در جدول به گونه‌ای است که اگر در بازی با فولاد بازنده میدان را ترک کنند احتمال سقوط ۴ یا ۵ پله‌ای برای این تیم وجود دارد گرچه در این میان، نتایج سایر تیم‌ها اهمیت دارد.

اختلاف امتیازات تیم‌های حاضر در جدول رده بندی به شکلی است که یک پیروزی توسط هر تیم می‌تواند آن تیم را چند رده در جدول بالا برده یا پایین بکشد به طوری که از تیم چهارم جدول رده بندی به پایین تا انتهای جدول همه تیم‌ها اختلافی یک امتیازی با هم دارند و این نشان دهنده حساسیت کار است.

صبا در آخرین بازی انجام شده خود توانست در قم طلسم شکنی کرده و یک بر صفر سایپا را شکست دهد و بدین ترتیب پس از ۶ هفته سرانجام پیروز شود با این حال خطر در مورد صبا همچنان وجود دارد و آن‌ها پیش از رسیدن به موج بازی‌های سنگین خود در یک سوم پایانی نیم فصل باید امتیازات بیشتری جمع آوری کنند.

دیدار تیم‌های فوتبال صبای قم و فولاد خوزستان در هفته هشتم لیگ برتر فوتبال از ساعت ۱۷ و ۱۰ دقیقه روز جمعه ۲۳ مهر در ورزشگاه غدیر اهواز برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ج
برچسب ها: قم ، پیروزی ، تیمصبا ، استان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار