استفاده از گلکسی نوت 7 در هواپیماهای آمریکا ممنوع شد

طبق حکم جدید در آمریکا هرگونه استفاده از گوشی نوت 7 در هواپیماهای آمریکا مشمول جریمه خواهد بود.

استفاده از گلکسی نوت 7 در هواپیماهای آمریکا ممنوع شدبه گزارش خبرنگار دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حمل و استفاده از گوشی گلکسی نوت 7 در هواپیماهای آمریکا ممنوع شد؛ فرقی نمی‌کند که این گوشی‌ها خاموش باشند یا روشن. سازمان راه و ترابری آمریکا این دستور را صادر کرده و از روز شنبه 15 اکتبر (24 مهر) اجرا خواهد شد. تصمیم فوق پس از آن گرفته شد که گزارش‌های متعددی از آتش گرفتن و انفجار این گوشی‌ها دریافت شد.

معاون اداره راه و ترابری آمریکا می‌گوید "ما می‌دانیم که ممنوعیت ورود گلکسی نوت 7 برای مسافران مشکلاتی ایجاد خواهد کرد اما امنیت پرواز برای ما در اولویت است. حتی وقوع یک آتش‌سوزی نیز جان افراد زیادی را به خطر می‎اندازد".

بر اساس حکم جدید چمدان‌های مسافران قبل از ورود به هواپیما بازرسی و هرگونه گوشی نوت 7 توقیف خواهد شد. در صورت رؤیت این گوشی داخل هواپیما مالک آن جریمه خواهد شد.

پس از دریافت گزارش‌های متعدد از انفجار گوشی‌های گلکسی نوت 7، شرکت سامسونگ فراخوان جمع‌آوری آن را صادر کرد. این شرکت در آمریکا نیز 96 گزارش مبنی بر داغ کردن باتری این گوشی دریافت کرد که 23 گزارش به پس از زمان اعلام فراخوان مربوط می‌شود.


منبع: رویترز

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار