عیادت شهریان از بانوی تاریخ ساز ورزش ایران

شهریان: کیمیا علیزاده واقعا کیمیاگری کرده است/پیگیر جوایز وعده داده شده به او هستم

معاون ورزش بانوان و رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان با حضور در بیمارستان ایرانمهر از کیمیا علیزاده که پای اش را جراحی کرده، عیادت کردند

شهریان: کیمیا علیزاده واقعا کیمیاگری کرده است/پیگیر جوایز وعده داده شده به او هستمبه گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش وجوانان ، رباب شهریان و مازیار ناظمی با حضور در بیمارستان ایرانمهر از کیمیا علیزاده که بدلیل جراحی مچ پای چپ و زانوی خود بستری است ،عیادت کردند و از آخرین شرایط این بانوی تاریخ ساز ورزش ایران اگاهی یافتند.

معاون ورزش بانوان با ابراز خرسندی از روند بهبودی کیمیا علیزاده ابراز امیدواری کرد که بار دیگر او در رقابتهای معتبر جهانی و آسیایی برای تکواندو و ورزش ایران افتخار آفرینی کند.

شهریان با اشاره به مصدومیت هایی که این بانوی تکواندوکار در طول دوران ورزشی و حتی در کوران بازیهای المپیک با آن روبرو بوده خاطرنشان ساخت: فرآیند افتخار آفرینی با پیچیدگی ها و دشواریهای خاصی همراه است که مصدومیت نیز از جمله چالشهای یک ورزشکار به حساب می آید. کیمیا علیزاده با مصدومیتی که از ناحیه رباط صلیبی با آن مواجه شده و درد آن را حتی در بازیهای المپیک نیز به جان خریده ،باید به صراحت گفت کیمیاگری کرده است.

معاون ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان مدال برنز کیمیا علیزاده را در بازیهای المپیک ریو موجبات فخر جامعه ورزش بانوان دانست و تاکید کرد: این مدال فصل جدیدی از فعالیت های ورزشی را در بین جامعه بانوان گشود. پیامد تاریخ سازی کیمیا علیزاده، روح امید و نشاط بیش از گذشته در بین بانوان قهرمان ایرانی دمیده شده و ما امیدواریم در المپیک آینده حضور بانوان بیشتر و حتی تعداد مدالها نیز افزایش یابد.

شهریان گفت: پیگیر جوایز و پاداشهایی که از سوی استانداری البرز و شهرداری کرج برای کیمیا علیزاده در نظر گرفته شده، هستم چرا که اعتقاد دارم باید قدر ورزشکارانی که با شهامت و انگیزه برای کشورمان افتخار افرینی می کنند را داشته بدانیم. این خوب نیست که ما وعده ای بدهیم و بعدا فراموشش کنیم.

مازیار ناظمی رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان نیز مدال کیمیا علیزاده در بازیهای المپیک ریو را تاریخ سازی این بانوی تکواندوکار در ورزش ایران دانست.

به گفته ناظمی مدال کیمیا علیزاده پتانسیل بالای ورزش بانوان ایران در بزرگترین رخداد ورزشی جهان را به اثبات رسانده است.

رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان خاطره آخرین لحظات پیش از مسابقه آخر کیمیا  را با او یادآوری کرد و اینکه مدال او چه شوق وصف ناشدنی در میان کاروان اعزامی به ریو ایجاد کرد.

در این دیدار کیمیا علیزاده و خانواده اش نیز ضمن قدردانی از حمایت وزارت ورزش و جوانان، ابراز امیدواری کردند که توجه ویژه به ورزش زنان همچنان ادامه پیدا کند.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار