اولین انتخابات نماینده مدیران مسئول در هیات نظارت بر مطبوعات با حضور وزیر ارشاد

اولین انتخابات نماینده مدیران مسئول در هیات نظارت بر مطبوعات به صورت الکترونیکی با حضور «علی جنتی» در معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی آغاز به کار کرد.

به گزارش گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، اولین انتخابات نماینده مدیران مسئول در هیات نظارت بر مطبوعات به صورت الکترونیکی صبح امروز با حضور «علی جنتی» وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی آغاز به کار کرد.

جنتی درباره برگزاری اولین انتخابات نماینده مدیران مسوول در هیات نظارت بر مطبوعات به صورت الکترونیکی گفت: روند برگزاری این انتخابات اطمینان‌بخش است و پیش از این نیز در مطبوعات درباره آن صحبت کرده بودیم و خوشبختانه امروز با همکاری بخش «آی.تی» این امر محقق شد.
 
وی افزود: امروز با وجود اینکه تنها یک ساعت از آغاز انتخابات گذشته است استقبال خوبی از سوی مدیران مسوول مطبوعات در تهران و سایر استان‌ها صورت گرفته است.
 
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ادامه داد: امیدواریم این روند تا پایان رأی گیری ادامه داشته باشد و با شرکت بیش از ۵۰ درصد از واجدین شرایط، امروز انتخابات به سرانجام برسد و مجبور به برگزاری انتخابات مجدد نشویم.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار