قم؛

خدمات رایگان اماکن ورزشی قم

عابدی مدیر کل ورزش و جوانان استان قم گفت:خدمات رایگان اماکن ورزشی به علاقمندان به ورزش در روز و هفته تربیت‌بدنی و ورزش ارائه شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛ستاد گرامیداشت هفته تربیت بدنی و ورزش در این اداره کل تشکیل شده و برنامه‌های متنوعی را برای توسعه و ترویج ورزش در نظر گرفته است.

عابدی مدیر کل ورزش و جوانان استان قم بیان کرد: برنامه‌های متنوعی در بخش‌های همگانی نظیر پیاده‌روی، کوهپیمایی و دوچرخه‌سواری اجرا می‌شود و در بخش قهرمانی نیز مسابقات متنوع ورزشی توسط هیأت‌های متولی انجام می‌شود و اعزام‌های متنوعی نیز صورت می‌گیرد.

وی افزود: کسب مدال‌های رنگارنگ طلا، نقره و برنز از مسابقات قهرمانی جهان در فوتسال، پومسه تکواندو و کسب مدال از بازی‌های پارالمپیک و ساحلی 2016 قهرمانی آسیا موجب سربلندی مردم و مسؤولان قم شد.

عابدی عنوان کرد: تجلیل از افتخار آفرینان ورزش قم در میادین برون‌مرزی، دیدار با مراجع عظام تقلید، دیدار با خانواده شهدای ورزشکار، بررسی راهکارهای توسعه ورزش استان در جلسه با مسؤولان هیأت‌های ورزشی، افتتاح و بهره‌برداری از چند پروژه ورزشی و برنامه‌های متنوع فرهنگی ورزشی در این هفته اجرا می‌شود.

وی ادامه داد: استخر حجاب مجموعه ورزشی جواد الائمه(ع) منطقه نیروگاه ویژه آقایان و استخر بوستان تفریحی ورزشی نرگس در منطقه صدوق ویژه بانوان در روز تربیت بدنی و ورزش خدمات رایگان ارائه می‌دهند.

وی خاطرنشان کرد: در طول هفته تربیت بدنی و ورزش نیز دیگر اماکن ورزشی قم خدمات خود را با 50 درصد تخفیف به علاقمندان به ورزش و مردم ورزش دوست استان قم ارائه می‌دهند و امیدوارم از این فرصت برای گرایش حداکثری مردم به ورزش خوب استفاده کنیم.

در پایان اظهار کرد: ایستگاه‌های ورزش صبحگاهی در فصل سرد به سالن‌های ورزشی انتقال پیدا می‌کنند و هرگز با مشکلی مواجه نخواهند بود تا مردم با آرامش به ورزش بپردازند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار