آخرین تحولات میدانی سوریه؛

پیشروی نیروهای سوری در جنوب غرب دمشق/ درگیری با تروریست‌ها در شمال شرق حلب

ارتش سوریه با هدف قرار دادن مواضع تروریست‌های در جنوب غرب دمشق، بر چند ساختمان مسلط شد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از خبرگزاری رسمی سوریه (سانا،) ارتش سوریه در عملیاتی ویژه  نزدیک مزارع خان شیخ در جنوب غرب دمشق، مواضع تروریست‌های جبهه النصره را هدف قرار داد و با به هلاکت رساندن شماری از عناصر تروریستی، بر چندین ساختمان در این منطقه مسلط شد.

به گزارش یک منبع نظامی سوری، ارتش سوریه با تخریب چندین مقر متعلق به تروریست‌ها در جنوب شرق بلندی‌های "ابو سیه" در مزارع خان شیخ توانست بر 4 ساختمان در این منطقه مسلط شود.

شماری از تروریست‌ها در این عملیات به هلاکت رسیدند و برخی با به جا گذاشتن تسلیحات خود از این منطقه فرار کردند.

ارتش سوریه همچنین با به کارگیری یک فناوری جدید توانست خودرویی بمب‌گذاری شده را در منطقه صبوره در جنوب غرب دمشق کشف و آنها را منهدم کند.

در همین حال، تروریست‌های جبهه النصره که قصد ورود به شهرک سعسع در جنوب غرب دمشق را داشتند با مقابله ارتش سوریه و نیروهای مردمی روبه رو شدند. درگیری شدیدی میان دو طرف رخ داد که ارتش سوریه با به هلاکت رساندن برخی عناصر و منهدم کردم شماری از تسلیحات آنها، مانع ورود این تروریست ها به شهرک شد.

در شمال شرق حلب نیز ارتش سوریه با تروریست‌های جبهه النصره درگیر شد که این عملیات منجر به کشته و زخمی شدن 49 تروریست تکفیری شد.

ارتش سوریه در این عملیات مواضع تروریست‌ها در شیخ سعید و منطقه شرفه و در جنوب غرب عویجه را هدف قرار داد که 7 تروریست کشته و 42 نفر زخمی شدند.

به گزارش یک منبع نظامی، در این عملیات سرکرده یکی از گروه‌های تروریستی ملقب به "ابوعوش" به هلاکت رسیده است.

در حومه شرقی سویداء نیز ارتش سوریه با هدف قرار دادن مخزن مازوت متعلق به تروریست‌های داعش، ضمن از بین بردن این مخزن مواد منفجره، شماری از تروریست‌ها را به هلاکت رساند.



انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۱ ۲۷ مهر ۱۳۹۵
چه روزهای خوش خبری برای مقاومت شده انشاءالله جولان هم آزاد می کنیم دست در دست هم بر تمام دشمنان غلبه خواهیم کرد.
آخرین اخبار