سمنان;

کمک 4 میلیارد ریالی عاشقان سیدالشهدا به نیازمندان استان

عاشقان سیدالشهدا در طرح «احسان حسینی» 4 میلیارد ریال در قالب سبد کالا و اطعام به نیازمندان استان سمنان کمک کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ،  سید جواد رضوی، مدیرکل کمیته امداد امام (ره) استان سمنان ضمن تجلیل از مشارکت عزاداران حسینی در رفع نیاز محرومان جامعه در ماه محرم گفت: امسال در طرح احسان حسینی، 4 میلیارد ریال به نیازمندان هم استانی در قالب سبد کالا و سبد غذایی گرم کمک شد و پیش بینی می شود این کمک ها تا پایان اربعین و پایان صفر افزایش پیدا کند.  
وی نقطه عطف طرح احسان حسینی 95 را ، توزیع 60 تن برنج و 40 تن روغن بین نیازمندان و طبخ 72 دیگ غذا و اطعام به محرومان عنوان کرد و افزود: ارزش ریالی این سبدهای کالا و اطعام، 4 میلیارد ریال برآورد شده است که این مبلغ توسط خیران استانی و با حمایت ویژه موسسه خیریه قومس امیرآباد کمک شده است.
رضوی با بیان اینکه هم استانی هابا شرکت درطرح احسان حسینی بیش از 142 میلیون ریال نقدی و 5 میلیارد ریال سبد کالا و اطعام به نیازمندان در سال گذشته کمک کردند، خاطرنشان کرد: با تمهیدات و هماهنگی‌های انجام شده با هیات امنای مساجد و مراکز نیکوکاری امیدواریم مشارکت مردم خیراندیش در این طرح بیش از سال‌ های گذشته باشد.
وی تاکید کرد: طرح احسان حسینی با هدف تقویت فرهنگ انفاق و نیکوکاری در جامعه و ساماندهی نذورات مردمی برای توزیع در بین خانواده‌های تحت حمایت اجرا می‌‌شود.
مدیرکل کمیته امداد امام (ره) استانبا بیان اینکه ماه های محرم و صفر، فضای معنوی بسیار مناسبی برای حمایت از محرومان جامعه دارد گفت: به منظور اجرای این طرح ازظرفیت مساجد،حسینیه ها، تکایا و هیئت های مذهبی و نیز نقش مبلغان، روحانیان و مداحان در ترغیب آحاد جامعه به انجام این امر حسنه استفاده خواهد شد.
وی با اشاره به اینکه نهادهای کمیته امداد و مراکز نیکوکاری مساجد تا پایان ماه صفر آماده دریافت و توزیع احسان عاشقان سیدالشهدا(ع) افزود: خیران می‌توانند در قالب غذای گرم، جیره خشک، سبد کالا و مساعدت‌های نقدیبه اطعام و احسان خانواده‌های نیازمند کمک کنند.
انتهای پیام / ه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار