پیشروی ارتش سوریه در حومه حما/ هلاکت تروریست‌ها در حومه حمص و دیرالزور

ارتش سوریه با هدف قرار دادن مواضع تروریست‌ها در حومه‌ حما، حمص و دیرالزور، شماری از عناصر تروریستی را به هلاکت رساند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از خبرگزاری رسمی سوریه (سانا)، جنگنده‌های ارتش سوریه با هدف قرار دادن محل تجمع تروریست‌های جیش‌الفتح در شهرک صوران و روستاهای اطراف آن در شمال شهر حما، 50 نفر از عناصر ترویستی را به هلاکت رساند.

به گزارش یک منبع نظامی سوری، جنگنده های ارتش سوریه با هدف قرار دادن محل تجمع و مرکز آنها در شهرک صوران، 21 تروریست را به هلاکت رساند که سه نفر از آنها به نام‌های "اکرم حسیان، مرعی دین رحال و احمد جمیل صالح" از جمله سرکرده‌های گروه تروریستی جیش‌الفتح بوده‌اند.

نیروی هوایی ارتش سوریه همچنین با هدف قرار دادن تروریست‌ها در بوضیه چندین خودرو، در حوالی طیبه‌الامام 3 تانک، در جنوب مورک دو خودروی زرهی، درشمال صوران 3 خودروی مسلح را منهدم کردند و 30 عنصر تروریستی جیش‌الفتح  را به هلاکت رسیدند.

به گفته این منبع نظامی سوری، "احمد عبدالرزاق هواش، خالد حسیان و خالد عموری" از جمله سرکرده‌های این گروه بودند که در این حملات به هلاکت رسیدند.

در حومه حمص نیز نیروی هوایی ارتش سوریه با هدف قرار دادن مواضع تروریست‌های جبهه‌النصره در اطراف میدان نفتی شاعر، تسلیحات این افراد را منهدم کرد و شماری از آنها را به هلاکت رساند.

به گزارش این منبع، ارتش سوریه همچنین در عملیاتی ویژه با نفوذ تروریست‌ها به برخی از مناطق نظامی در منطقه تسنین در شمال حمص مقابله کرد و مقر تروریست‌های جبهه‌النصره را در روستای عین حسین جنوبی و منطقه جوره حسیان در حومه شمالی هدف قرار داد.

ارتش سوریه همچنین چندین خودروی مسلح و یک سکوی پرتاب موشک متعلق به تروریست‌های جبهه‌النصره را در روستای مکرمیه منهدم کرد و شماری از تروریست‌ها را در روستاهای غجر و غنطو به هلاکت رساند.

در دیرالزور نیز ارتش سوریه حملات توپخانه‌ای گسترده‌ای  به مقرهای تروریست‌های داعش در مریعیه،حویقه، حویجه قاطع در شرق دیرالزور داشت که به هلاکت شماری از تروریست‌ها منجر شد.




انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۰ ۲۸ مهر ۱۳۹۵
خدا قوت
آخرین اخبار