بازیکن سابق سرخپوشان تمام حقوقش را به کودکان بیمار بخشید

بازیکن سابق تیم منچستر یونایتد و بازیکن حال حاضر لیون فرانسه،‌ تصمیم گرفته است تمام حقوقش را به بچه های بی سرپرست اهدا کند.

بازیکن سابق منچستر یونایتد تمام حقوقش را به کودکان بیمار بخشیدبه گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،به نقل از روزنامه های فرانسه،‌ در دنیایی که اکثر بازیکنان فوتبال به دنبال پول هستند، رافائل بازیکن سابق تیم منچستر یونایتد از پذیرفتن حقوقش در باشگاه لیون سر باز زد. این بازیکن برزیلی توسط الکس فرگوسن به همراه برادرش به منچستر یونایتد ملحق شد و 7 سال با پیراهن این تیم به میدان رفت. 

رافائل در سال 2015 نهایتا از منچستر یونایتد جدا شد و به باشگاه لیون پیوست. وی در همان ابتدا در این باشگاه فرانسوی دچار مصدومیت شد و نتوانست در سال قبل ،‌ بازی های زیادی را برای این تیم به میدان برود. زمانی که مسئولان لیون خواستند حقوق وی را پرداخت کنند، او از پذیرفتن این حقوق اجتناب و بیان کرد به علت اینکه برای این تیم بازی های زیادی را انجام نداده است،‌حقوق نمی خواهد. اما پس از اینکه مسئولان باشگاه فرانسوی به او گفتند این کار شدنی نیست، او تصمیم گرفت که تمام حقوقش را به خیره باشگاه ببخشد تا خرج کودکان بیمار و بی بضاعت شود.

انتهای پیام /
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.