کهتری:انتخاب سرمربی خوب دغدغه اصلی کمانداران است

رئیس انجمن تیروکمان جانبازان و معلولین گفت: انتخاب سرمربی در این روزها دغدغه اصلی ما به شمار می آید.

مجید کهتری در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان بیان کرد: با اتمام مسابقات پارالمپیک ریو قرارداد سرمربی و مربی تیم ملی به پایان رسید و با وی تسویه مالی انجام شد و اکنون به دنبال سرمربی مناسب برای تیم هستیم تا بتواند سطح ملی پوشان را ارتقا دهد.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه در سال آینده مسابقات جهانی را در پیش داریم و پس از آن باید برای رقابت های پارآسیایی آماده شویم حضور یک سرمربی خوب چالش جدیدی برای وضعیت تیم ملی است.

کهتری افزود: در پارالمپیک ریو انتظارات ما برآورده نشد و در قسمت میکس کامپوند و بخش کامپوند مدال های طلا را از دست دادیم و با وجود اینکه نتایج درخشانی در رقابت های جهانی داشتیم اما در ریو از دست یابی به مدال بازماندیم.

وی عنوان کرد: جلسات آسیب شناسی پارالمپیک در بخش تیروکمان برگزار خواهد شد و خیلی از نکات را مورد ارزیابی قرار خواهیم داد.

کهتری تصریح کرد: بزرگترین مشکل فدراسیون کمبود بودجه است و اگر رشته ما اندازه فدراسیون تیروکمان اردوهای برون مرزی داشت به طور حتم مدال های زیادی را کسب می کردیم.

وی اظهار داشت: امیدوارم تفکیک کمیته های ملی المپیک و پارالمپیک باعث شود بودجه بیشتری در اختیار حوزه جانبازان و معلولین قرار گیرد چرا که بحث مالی تمام تجربیات و تلاش های رئیس فدراسیون و ورزشکاران را تحت شعاع خود قرار می دهد.

رئیس انجمن تیروکمان جانبازان و معلولین در پایان خاطرنشان کرد: در حال حاضر ملی پوشان در استراحت هستند و به محض اینکه وضعیت کادر فنی تیم مشخص شد تیم را برای حضور در مسابقات جهانی آماده خواهیم کرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار